medycyna w uk

Temat przeniesiony do archwium
hej!!! w tym roku zaczynam liceum ale juz marzę o studiach w uk, myślę o medycynie. Jeszcze jestem całkiem "zielona" więc bardzo prosze o KAŻDE informacje. PLIZZ!!! ( wiadomości o uczelniach , egzaminach na nie, koszty utrzymania, do kiedy składać papiery, potrzebne są jakieś certyfikaty? dodatkowe osiągnięcia? wystarczy polska matura czy trzeba zdawać międzynarodową? itp. ) może ktoś studiuje medycyne w uk albo dopiero ma taki zamiar ? PISZCIE :)
studia trwają 10 lat i należą do najdroższych w UK - stać na nie praktycznie dzieci lekarzy.... tam medycyna to klany i tyle; koszty utrzymania upiorne, a oprócz testów z wiedzy jest ogromny odsiew na rozmowie kwalifikacyjnej = teście predyspozycji psychologicznych (punktowane są różne wolontariaty, nietypowe a czasochłonne hobby itd itp - więc jeśli nie masz dorobku na takich polach no i kupy forsy to nie masz co na to liczyć). Acha jeszcze jedno - tam studia kończysz co prawda z doktoratem, ale do pracy przyjmą cię i po skończeniu studiów tutaj. Nie wiem jak daleko od matury jesteś ale tak czy owak jeśli myślisz o dostaniu się na te studia to radzę ostro ryć - a jak będziesz mieć dość kucia to przemyśl jeszcze raz swoją decyzję - bo matura i wstępny to nawet nie żłobek w porównaniu z tym co cię czeka później
no ja Ci niestety niepomoge ale tez szukam takich informacji.jesli wiesz juz cos na ten temat to prosilabym o kontakt [email] z gory dzieki
dzienks za informacje, jak cos ciekawego znajde to napisze :)
"studia trwają 10 lat i należą do najdroższych w UK - stać na nie praktycznie dzieci lekarzy.... "