University of the Art London

Temat przeniesiony do archwium.
Hey! Chciałabym studiować na University of the Art London, co prawda mam jeszcze sporo czasu, ale biorę pod uwagę taką uczelnie i pragnę się o niej jak najwięcej dowiedzieć. Kierunek to directing bądź interior desing. Szczerze mówiąc to jestem totalnie zielona w tych sprawach, czy dobrze by bylo, gdybym miała maturę IB? Jak sobie poradziliście z tymi papierkami? Zdawaliście IELTS? Czy CAE? Od razu dostaliście Unconditional offer czy Conditional offer?

A może jesteście w stanie polecić mi jakieś inne uczelnie z tymi też kierunkami? Jak już wcześniej wspomniałam, nie za bardzo orientuję się w temacie. Mam sporo czasu na podobne decyzje (bardzo sporo), ale nie zaszkodzi już teraz się porozglądać i obeznajmić w temacie.

Ktoś z Was studiuje tam? Jakieś sugestie?

Cicha O.
Cytat:
czy dobrze by bylo, gdybym miała maturę IB

zwykła matura (dobrze napisana) wystarcza na wszystkie studia w UK.

Cytat:
Zdawaliście IELTS? Czy CAE?

To chyba nie ma znaczenia, kto co zdawał, ważniejsze, co uczelnia wymaga od Ciebie. Moim zdaniem lepiej i łatwiej jest zdać IELTS na tym poziomie, co większość uczelni sobie wymaga.

Cytat:
Od razu dostaliście Unconditional offer czy Conditional offer?

Jeśli ktoś jest przed maturą/innymi kwalifikacjami to nie dostał i nie dostanie innej oferty od conditional.
edytowany przez oliwkowa-oliwka: 17 kwi 2011
oliwkowa-oliwka - Dzięki za informacje i pomoc; studiujesz w Londynie? Tak tylko pytam, jeżeli tak to jaki kierunek? I czy rzeczywiście jest wielki zawrót z tą biurokracja, jakim go piszą?
Przepraszam, że cie tak bombarduję, ale jestem dociekliwa, jeżeli o ten temat chodzi.

Cicha O.
Cytat:
studiujesz w Londynie? Tak tylko pytam, jeżeli tak to jaki kierunek?

nie, nie studiuję w Londynie. Zaczynam studia w tym roku, ale w Dundee.

Cytat:
I czy rzeczywiście jest wielki zawrót z tą biurokracja, jakim go piszą?