Architektura

Temat przeniesiony do archwium.
Cześć Wszystkim!
Obecnie jestem w II klasie liceum ogólnokształcącego, więc niewiele pozostało mi czasu do matury. Jednakże, mam go wystarczająco, by zaplanować swoje studia i tu zaczyna się mój problem. Moja znajomość języka angielskiego jest bardzo dobra, trochę rysuje i szlifuje mój rysunek poprzez chodzenie na zajęcia architektoniczne (jestem dobrym i solidnym uczniem).
Rozważam studia architektoniczne za granicą, tylko jako osoba, której nie było danej się zderzyć z realiami dorosłego świata, mam poważny dylemat. Która z uczelni i krajów będzie najodpowiedniejsza? Wiem, że studia za granicą dają dużą przewagę na rynku, a także życie w innym kraju pokazuje inną perspektywę ( jak ludzie widzą świat). Gdybyście mogli przybliżyć mi koszt takich studiów, życia, ale także zapoznać mnie z możliwością ulg, stypendiów byłbym niezmiernie wdzięczny
Dlatego moja prośba jest kierowana do wszystkich z was, którzy mają jakieś doświadczenie, orientują się jak wygląda życie w innych krajach lub po prostu interesują się danym krajem. Li
Jezeli chesz byc wykwalifikowanym arch. bedziesz musial isc na studia nie ma watpliwosci. To co musisz wiedziec: Uni w Polsce daje ci prace w Polsce. Uni w UK/USA/Australia/Canada/New Zealand daje ci prace na calym swiecie. Zachodnie uczelnie kosztuja sporo i jeszcze utrzymanie kosztuje sporo. Ludzie zaciagaja kredyty na studia. Pieniadze sa numer 1 problemem jezeli chodzi o studia na zachodzie. Ceny sa niewyobrazalne...Anglia np: roczna oplata za studia to: £4,000 – £21,000 a zycie na rok:£9,000 – $12,000.
Nie bede wklejal juz innych krajow - powiem poporstu DUZO kosztuja.

Jezeli masz taka kase to musisz aplikowac o studencka Vise. Zeby ja dostac musisz miec dowod ,ze masz tyle pieniedzy zeby oplacic to wszystko ... oplate za cale studia i koszta utrzymania. I dostajesz Vise.