Studia za Granicą UIBS

Temat przeniesiony do archwium.
Cześć, może zacznę 'od początku' bo zawsze lubię mieć w takich tematach napisane wszystko czarno na białym.
Z racji tego, że jestem niedoszłym lekarzem postanowiłem,że chcę się dobrze wyuczyć w innym kierunku który mnie interesuję, daje sobie na nauke 6 lat ( I st II st i podyplomowe - po mgr juz praca , ale teraz tez pracuje)

Aktualnie piszę sesję i jestem na 2 roku studiów I stopnia.

Mam zbyt chore jak na mnie ambicje dostania się na mgr na kierunek Angielskojęzyczny (Finance) gdzie wymaga się poziomu B2.2
Nigdy z angielskiego dobry nie byłem, ale odkąd w tamtym roku wyjechałem na wakacje na prawie 3 mieś do Anglii to totalnie mi się to wszystko zmieniło, od polowy 2 roku mam też lektoraty i jestem w stanie powiedzieć że mam poziom na takim średnim - może pomiedzy poczatkującym a średnim B1.

Moim marzeniem zawsze była praca za granicą w finansach, oprócz licencji MPW i CiiA chcę zrobić CFA, do tego wymaga się j. angielski.

To są moje marzenia, coś czego bardzo pragnę i chcę to zrobić za wszelką cenę, myślę, że do lipca 2021 gdzie bedą testy na mgr to jeszcze dam rade coś ugrać jeśli się zawezmę, ale..

Studia za granicą? od 14.06.2020 mam 3 lata (bo 3 rok i 2 lata mgr) chciałbym pojechać na United International Business School do Zurychu, mam taką możliwość już teraz się dowiedziałem, że jeśli ta szkoła kosztowałaby nawet 40 tyś Euro za rok to mam możliwość. - taki uśmiech od losu, ale tylko i wyłącznie jeśli chodzi o naukę.

Master Degree - Master of Science in Financial Management - z specjalizacją Financial Analyst , trwa 1 rok mogę zacząć studiować wybierajac sobie rozpoczęcie w jednem z 7/8 miesiący, warunkiem jest angielski - nie doczytałem czy wymagają B2.2 / C2 ale przy aplikacji widzę , że do zaznaczenia jest kilka testow, wybieram jeden i podaje wyniki i to są : IELTS,TOEFL-paper,computer,internet,TOEIC,other...