University of Hull 2009

Temat przeniesiony do archwium.
Studia na University of Hull
Witam wszystkich, czy ktoś poza mną wybiera się na uni of hull w 2009 roku??
Piszcie wszystko (obecni i przyszli studenci) o tym mieście, o uczelni etc??
Ja wybieram sie na BSc History, wiem wszystko o kierunku, przedmiotach do wyboru renomie tego kierunku (14 historuia w uk), ale nic poza tym, jak jest z pracą w mieście, jaka atmosfera na uczelni etc. etc
Piszcie
ja jestem przyszłym studentem (jeszcze 2 lata) i również myślę nad tym uniwersytetem. Mam kilka pytań do Ciebie w związku z tym. Jakie certyfikaty znajomości angielskiego posiadasz, jak ci poszła matura i gdzie można znaleźć info o wymaganiach na ten uniwerek (ilość punktów, czy jak to jest przeliczane) :) pozdrawiam
>>>gdzie można znaleźć info o wymaganiach na ten uniwerek
A co jest napisane o tym na stronie tego Universytetu?.
oo znalazłem ;D
CO do certyfikatów językowych to nie posiadam żadnego :P
a matura przeciętna:

Ustne
1)Polski 100%
2)Angielski- podstawowy 95%

Pisemne
1)Polski- podstawowy 50%
- rozszerzony 42%
2)Angielski- podstawowy 88%
3)Historia- podstawowy 73%
4)Biologia- podstawowy 55%
- rozszerzony 47%

Tak więc bez rewelacji, ale poza tym byłem dwa razy finalistą olimpiady związanej z kierunkeim studiów,
Wyniki nie wiem jak przeliczają, a nawet nie wiem jak je nasza szanowna CKE przelicza bo np. z biologii pisałem tylko jeden arkusz :D
Nie sprawdzałem jakie mają wymagania po prostu napisałem do ich admissions office, ogólnie uniwerek około 42 miejsca w rankingach, ale to się różni w zależności od kierunku np. historię mają 14 w kraju
Z własnego doświadczenie mogę ci powiedzieć że warto zacząć przygotowania jak najwcześniej bo później to się robi cyrk a nie aplikacja na studia. Warto wcześniej pomyśleć chociażby o finansach, no chyba , że tym się nie musisz przejmować
a ty na co sie wybierasz GPLR ?