Studia w Danii.

Temat przeniesiony do archwium.
1591-1614 z 1614
| następna
Uważaj z nimi i łap się póki możesz bo niebawem wszystkie studia w dk będą po duńsku. Już tną kierunki...
Nie ma ktoś informacji co do średniej wymaganej na studia magisterskie w Danii? Chciałem aplikować na kierunek "Fuel Cells and Hydrogen Technology" na Aalborg i DTU, z tym że są to dosyć dobre uczelnie, a moja niekoniecznie (POLŚl), jestem przeciętnym uczeniem. Właśnie obroniłem inżyniera, ale tylko na 4. Ta naprawdę to ze wszystkie mam ocenę 4 (średnia 4,1, projekt inż na 4, egzamin na 4), więc trochę słabo. Coś tam mnie broni fakt udziału w płatnym stażu i stypendium przez 3 semestry. Nic nie mogę znaleźć na temat osób tam przyjętych (z jakimi ocenami, z jakich uczelni itd.), jedynie jakieś zdawkowe aplikacje na DTU. Ma ktoś na ten temat jakieś informacje?
Hej, też składam aplikację na MA "Fuel Cells and Hydrogen Technology" do Aalborg, jednak nie będzie to mój priorytet. Według info zawartego na tej stronce:
http://www.en.aau.dk/education/apply/master/When+is+the+start/
dostaje się każdy, kto spełni ogólne wymagania. Z tego co wiem najbardziej liczy się list motywacyjny i referencje.
pozdrawiam :)
@allshe - Startujesz też na DTU? Martwi mnie to, że każdy się dostaje ... może to słaba uczelnia? Będę też próbował do Anglii na kilka uczelni, ale jednak wydaje mi się, że 2 lata magistra można sobie lepiej rozplanować (staż między 1, a 2 rokiem), ostatni semestr też gdzieś poza Danią (fajne programy wymiany tam mają). DTU jest dla mnie priorytetem, ale małe szanse mam.
Nie, aplikuję tylko na Aalborg University :) nic innego nie biorę pod uwagę. Ryzykownie, ale raz się żyje :D A o DTU szczerze mówiąc nie posiadam żadnej wiedzy
Witam,
Czy jest tu ktoś, kto aplikuje na studia magisterskie na University of Copenhagen, lub Copenhagen Business School ? :)

Proszę o kontakt:)
Hej,