Cytat: ACCUSYNC
PRZERAŻAJĄCE JEST, ŻE POJAWIAJĄ SIĘ OPINIE NEGATYWNE NA PŁASZCZYŹNIE ABSURDALNEJ: "nie chodziłem i nie wiem za co płacę", "nie chodziłem i nie widzę efektu", "nie chodziłem muszą mi zwrócić pieniądze", "nie ma zajęć", "oszuści" itp. Skoro nie chodziłem, nie mogę oczekiwać efektu, mimo, iż nie chodziłem szkoła była otwarta od 7:30 do 21:30, moja wina, że nie chodziłem, nie było zajęć - bo w podanych terminach zajęć wolałem pójść do clubu, na basen, siłownię.
Ludzie nie dajmy się zwariować !!! Czy istnieje inna szkoła, która ma tyle oddziałów w całej Polsce i za granicą ? Na 25 000 uczniów znalazłem 200 negatywnych opinii, czyli 8%. Czy to jest dużo ? O czym to świadczy
Zgadzam się z powyższym wpisem. Ja zrobiłem w Speak Up 4 poziomy i widzę mega postęp. Jestem bardzo zadowolony z tej szkoły. Niestety jednak, muszę się zgodzić co do tego, że konsultantom zależy jedynie na tym, aby sprzedać kurs za jak największą kwotę i na jak największą ilość poziomów, najlepiej dziś, tutaj, zaraz "bo jutro już w tej cenie nie mogą" i "nad czym Pan chce się zastanawiać - tu nie ma nad czym". Wygląda to ewidentnie tak, jak by mieli płacone prowizje za każdego pozyskanego słuchacza i to duży błąd szkoły.
Gdy skończył mi się czas umowy i nie zdążyłem zrobić wszystkich poziomów w czasie (z własnej winy - lenistwo), konsultantka zaprosiła mnie na rozmowę o przedłużeniu terminu, jednak okazało się, że tak na prawdę muszę te poziomy kupić drugi raz ze znikomą (prawie żadną) zniżką. Co to za przedłużenie?? Ponadto chciała mi dorzucić do nowej umowy poziom, który aktualnie realizowałem, więc zapłaciłbym za niego 2 razy. To jednak moje jedyne negatywne doświadczenie, po którym zdecydowanie polecam bycie stanowczym, asertywnym i twardym w rozmowach z nimi, bo inaczej zdominują błyskawicznie osobę wahającą się - do tego są szkoleni. Powinni mieć stałe pensje i być nastawieni na pomoc słuchaczowi, a nie na wyciągnięcie od niego jak największej kwoty pieniędzy, choć wiem, że brzmi to absurdalnie, bo oni w końcu są od pozyskiwania nowych słuchaczy. Warto się jednak zastanowić, czy nie lepiej coś zmienić, aby było mniej osób, które czują się przez nich okłamane.
Niemniej jednak, jeśli miałbym ocenić całokształt, to nauczyciele w porządku (fajnie że są też native speakers), z dużą wiedzą i fajnym podejściem, zajęcia z nimi są ciekawe, multimedia bardzo skuteczne i nie nudzą, książka pomocna, choć niektóre zadania typu "krzyżówki" czasem nudzą. Ogółem szkoła bardzo skutecznie uczy, ale tylko tych, którzy chcą się uczyć. Jeśli jest się pewnym tego, że chce się uczyć języka, to można spokojnie podpisać umowę i korzystać w pełni, ale tylko, jeśli jest się pewnym, ponieważ inaczej zerwanie tej umowy (zwłaszcza gdy jest kredyt w banku) rzeczywiście nie jest takie proste i niedo końca bez dodatkowych kosztów, bo są one czasem spore.
edytowany przez voo19doo: 15 lis 2016