Profil użytkownika terri - wpisy na forum

12931-12960 z 26184
a czy nie lepiej wrzucic ta CV tutaj, napewno ktos poprawi.…
Dear Ola Thanks you for your letter. I'm so sorry that I haven't 'been' (czy dobrze zrozumialam, ze nie odwiedzalas ja?) to you for a long time, but I had A small accident, even though 'he' (nie, accident to IT) looks very serious. When I 'ride' (tutaj czas przeszly- RODE) MY BIcycle, I 'has' (niepotr - ale i tak zle) noticed A hole on THE street and I tripPED and fell down. I had concussion, because I hit my head ON a stone. )(mozna dodac..'But please') Don't panic, now everything is ok, bu…
z tym 'the' to tez jest ciekawie, bo jest wiecej jak 2 sposoby wymawiania. Generalnie 'the' powinno sie cale wymawiac, ale np co powiesz na to: ...put wood in't' hole...ktory mozesz uslyszec jako regionalna wymowe.…
oni szukaja 'za' i 'przeciw' sieci. Jak napiszesz, to wklej tu, i Ci to poprawimy.…
Rozumiesz, tylko tego jeszcze nie wiesz. "Quick and easy as the Web is, its credibility is anything but unquestionable." Szybko i łatwo 'jak w sieci' (gdzie tu w ang masz tego odpowiednik - tutaj pisze ...jak wiemy ze siec jest..), 'prawdopodobieństwo' (nie wiem gdzie to slowo pasuje) 'jest żadne lecz bezsporne' (tlumaczenie z polskiego slowo w slowo...- no i nic z tego sama nie rozumiem. mniej wiecej tak (ktos to musi poprawic) ...Majac swiadomosc jak szybka i latwa siec jest, jej pomoc…
napisz co Ty myslisz, ze to jest.…
widzialam wszystkie 3 wersje. 50s, 50's i '50s. Generalnie mowiac, to ostatnia powinna byc poprzwna, bo apostrof sluzy do tego, ze tam cos jest uciete...19'50s.…
Et tu Brute! To ty jeszcze pomagasz leniowi!!!…
poprawilam z bledami, a teraz NIKT inny tego nie poprawi. NIKT uzywam jako 'nikt kompetentny' a inni to sobie moga poprawiac, ale czy dobrze, to nigdy sie nie dowiemy.…
Pectus - We play for sensitive 'person' (nie, to jest zle, napisz tutaj 'people) The 'orginals' ORIGINAL members were Tomasz Szczepanik (vocal), Bartek "Skiming" Skiba (bass guitar), Roman Kielar (? instrumenty klawiszowe?) and Aleksander Fudeli (drums). Tomek 'write' Tomek tutaj sluzy jako 3os.l.poj, prosze dostosowac czasownik do tego) songs and most of the lyrics. Pectus'S first album was 'relased' (ortog) in '200p' (ortog). THE first album gained the title of A "gold CD". In March 2009…
i znowu te przedimki - ludzie..... Dear Sir or Madam, ( !) (prosze nie uzywac tego wykrzyknika, w zadnym podreczniku tegoi nie spotkasz, to dlaczego to kladziesz tutaj?) I am 'Whiting' (ortog) to complain about a computer that I bought 'In' (mala litera) your shop on Monday 'in' (niepotr) last week. When I got home and took 'in' (zle slowo) out of the box I was not pleased to find THAT it 'is' (tutaj czas przeszly) broken. (tutaj cos brakuje) As if this 'were' (l. poj) not enough 'The' (…
tak, ale ja myslalam o ludzisach ktorzy wydaja z siebie melodyjne dzwieki.…
to sa 2 slowa - 'make-up' ... np. I made her up yesterday said the make-up artist and she looked lovely.. tak.…
a ja znalazlam taki wierszyk (tylko dla doroslych - powyzej 21 lat - inni prosze nie czytac) An accident really uncanny, Befell a respectable granny, She sat down in a chair, While her false teeth were there, And bit herself right in the f.....…
>>>Gotujesz moze rosół a tak przy okazji, jak jest l. mnoga od 'rosol' - gotuje 2 garnki 'rosolow'?…
Cos z tego nie rozumiem, i prosze o bardzo szczegolowe wytlumaczenie. Dlaczego wszyscy ktorzy maja zamiar zdawac mature rozszer. ustna z jez. ang. tak sie martwia o to? Przeciez wg twojego wpisu to niema zadnego znaczenia, i wtedy wyrywa sie pytanie...po co w ogole przystepowac do ustnego w maturze rozszerz. jak i to niema najmniejszego znaczenia. Prosze sobie zaosczedzic nerwow i koncentrowac sie na pisemnym. I czy tez dobrze zrozumialam, ze osoba moze dostac mature rozsz. z jez. ang. ktora…
MOSKOW (ortog, slowo to piszemy MOSCOW)(cos nie za dobry poczatek) 'Moskow' (ortog) is 'a' (znowu z tymi przedimkami mammy problemy, jak jest cos specificznego to THE, tutaj THE dlatego, ze jest jedna, jedyna Moskwa) capital city of Russia. Fifteen 'millions' MILLION people live in 'Moskow' (ortog). The heart of 'Moskow' (ortog) is probably the most famous Russian building - 'Kreml' (a teraz po ang) 'Kreml'(?) is 'on' IN 'a' THE (juz sie wsciekne o te przedimki, czy naprawde was nikt nie…
napisalam Ci poprawiona twoja wersje. To sie rymuje.…
sama wymyslilam i napisalam. Mozna tez zmienic.. .. There's millions of men in the world, But I only want you.…
Roses are red, Violets are blue, There's millions of girls in the world But I only want you.…
ja cos napisze, You are sweet, My elite, When I stop and think, The whole world turns pink >>>That makes you stop to think, - Ty sprawiasz że przestaje myśleć..(masz zle tlum ang. powinno byc, 'you make me stop thinking'…
ale kiedy?…
Unfortunately, 'an' THE emergency service didn't come as fast as I thought it 'will' WOULD. I had to wait FOR 1 hour! They have been changing my tyre for 2 hours, so this whole stressful situation took me 3 valuable hours. - zdanie jest ok, tylko jego nie rozumiem, bo jakos nie laczy sie z pierwszym. You had better be careful 'on' (nie, nie tak WITH boiling hot weather. Lepiej uważajcie na upały.…
Recently 'i' (a dlaczego nie piswzesz 'I' duza litera, tak jak wszyscy inni? Co to jest?) 'was on' WENT TO A Derby 'football match of' (niepotr) BETWEEN Manchester United and Manchester City. With me was my sister and (tu cos brakuje, czy mam znowu przypominac o przedimkach?) couple of friends. We 'all were' (zla kol slow) supporting one team- Manchester United. There 'was' (dlaczego napisalas 'was'-l. poj a pozniej 'supporters'-l. mnoga - prosze pisac poprawnie) about 1000 supporters. (tu cos …
jurnyfranek, zgadzam sie z Toba, ale tutaj sama dostalam lana po dup..., gdy prawie takie same rzeczy pisalam. Bo niektorzy mi przypominali, ze maja mnostwo znajomych ktorzy prace znalezli po 2/3 tyg i ze ja tylko leje 'olej na wode'. Nikt nie uwierzy zanim sam przyjedzie do UK za pozyczone pieniadze, nie bedzie mial gdzie sie przespac (no i za co) bedzie szukal przy przez 6/8 tyg i pozniej wroci do Polski z g..... Ale niech przyjezdaja na 'bedzie to jakos, damy sobie rade'. Tylko nie chce poz…
dlaczego uzywasz kiepski traqnslator? albo slownik, ktego jeszcze nie umiesz czytac? gdzie, no gdzie ty takie wynalazki znalazlas jak: 'rooters' i 'tribunes', 'obstinate'. Napisz to jeszcze raz, uzywajac slowa ktore znasz, wtedy poprawie. Nie mam zamiaru pisac tego od poczatku.…
I am writing to express my disagreement with the plans of closing down (tu cos brakuje) discussion film club operating at 'a' (bylej jakiej szkole, czy jakiejs konkretnej?) school for many years. A lot of young people 'attending' (zle slowo) the club to talk. (tu cos brakuje) debating club 'raises' (zle slowo) in this town a long tradition. Firstly, I think the club should not be closed because many young people may 'be in' (moze lepiej 'attend') it to express their opinions on films OR TO ac…
No bo jak byloby napisane poprawnie to kazdy by zrozumial Why were you not in the park yesterday? Teraz jasniej?…
>>>bo jestem kiepska z angielskiego i sporo czasu by mi to zajęło. a to mi jest potrzebne na dzisiaj, bo musze sie jeszcze tego nauczyć. ...ale i tak NIKT nie uwierzy ze sama to zrobilas, bo jak piszesz 'jestes kiepska z ang. Przekonaj mnie dlaczego ja mam poswiecac swoj czas na to tylko dlatego, ze Tobie akurat by to duzo czasu zajelo. Czy moj czas tez nie jest cenny?…
12931-12960 z 26184