Czy dobrze zrozumiałem

Temat przeniesiony do archwium.
Brak wkładu własnego

Wpis zamieszczony (lub przeniesiony) do grupy "Brak wkładu własnego" oznacza, że autor wpisu nie zadał sobie trudu samemu spróbować poradzić sobie z zadaniem lub prośba o tłumaczenie została przepuszczona przez Google Translator. Jeśli ktoś z użytkowników forum ma czas i ochotę może odpisać na taki wpis ale jeśli takiej odpowiedzi nie będzie - nie ma co się denerwować - po prostu nikomu nie chce się odrabiać zadań za kogoś ;-)

Dlatego zachęcamy do własnych prób - szansa na odpowiedź jest znacznie większa.

Cześć witam wszystkich na forum zaznaczam, nigdy nie uczyłem się Angielskiego
i nie będę ukrywał ,że całą wiedzę na temat tego języka posiadam z internetu, gier i filmów :) (jestem z pokolenia osób które miały tylko Język Rosyjski w szkole ) Język ten staram się opanować samodzielnie ale z racji pracy i braku czasu słabo mi to idzie :)
W dniu wczorajszym wysłałem wiadomość do wydawcy aplikacji ze sklepu Google Play wiadomość dotyczła
niedziałającej klawiatury w aplikacji ( zdanie skleciłem po angielsku ogólnikowo przedstawiając problem
treść którą wysłałem AnVicex64 1.0.5 (< to aplikacja którą zakupiłem i która sprawia problem)

"AnVicex64 1.0.5
Android 6.0.1
XperiaZ3 Compact all Android virtual Keyboard not working"

W odpowiedzi otrzymałem takie o to zdanie czyli mam rozumieć ,że mam opisać kiedy problem się pojawia ?
Czy też może mam podać jakiego rozwiązania oczekuję. ??

"Please give us the procedures to reproduce the problem."
tak: co trzeba zrobic, zeby wywolac ten problem
czyli w jakich okolicznosciach sie pojawia

nie pisza o rozwiazaniu
@mg Bardzo dziękuję za odpowiedź :)

Tak jak wyżej wspomniałem nie władam Angielskim na tyle aby móc się pewnie czuć w zrozumieniu i odpisywaniu.
Czy błędem będzie jak odpiszę w taki sposób
Step 1 Run AnVicex64 (smartfon Xperia Z3 Compact Android6.01 )
Step 2 Start Game "The Hobbit C64"
Step 3 Press keyboard AnVice
does not work typing
microusb hardware keyboard - virtual keyboard + AnVice = does not work typing
Problem jest taki ,że każda klawiatura ekranowa systemu Android nie działa z tą aplikacją jak i również klawiatura podpięta pod micro usb do telefonu też nie działa z tą aplikacją , kiedy trzeba wprowadzać tekst lub wprowadzić jakiś znak za pomocą klawiatury jest to niestety niemożliwe.
nie rozumiem' does not work typing' - pewnie 'typing does not work' albo nawet 'typing not working' albo 'cannot type anything'
dziwny jest też 'minus' po microusb hardware keyboard. Nie wiem, jak to rozumieć
Dziękuję raz jeszcze za poświęcony czas na odpisanie :)
(minus miał oznaczać ,że zarówno klawiatura ekranowa jak i "fizyczna nie działają użyłem - zamiast przecinku)
Nie wiem może jak tak napiszę będzie bardziej zrozumiale dla nich:

Step 1 Run AnVicex64 (smartfon Xperia Z3 Compact Android6.01 )
Step 2 Start Games "The Hobbit C64" , "The Dallas Quest on the Commodore 64"
Step 3 Press keyboard AnVice
it is not possible to write down text and the signs

virtual keyboard +AnVicex64 = it is not possible to write down text and the signs
mini usb keyboard +AnVicex64 = it is not possible to write down text and the signs

Sorry For my bad English
write down = zapisac

uzywaj 'type'

zamiast + lepiej chyba &
Ok skorzystam z twoich porad na pewno :) mam nadzieję ,że w dalszej "korespondencji" jak mi odpiszą poradzę sobie bez większych schodów ;).
Ponownie dziękuję za rady i za chęć udzielenia mi odpowiedzi .
tak dziala forum: podales wlasna wersje zdania, na ktora nanioslem poprawki
no i nie chciales odrobic tu pracy domowej :-)
Cytat:
microusb hardware keyboard - virtual keyboard + AnVice = does not work typing
....

..a moze lepiej " my keyboard does not size up / does not work properly " by było?? 'keyboard ' służy do " typing' więc po co dublować znaczenia?? ,w/g mnie oczywiście
edytowany przez Robbertoxx: 19 sie 2016
Cytat:
"Please give us the procedures to reproduce the problem."
..

To jest zle, nikt tak by nie powiedział ... prędzej 'to solve this problem , to provide a technical back -up , ...ponadto ' Could I be provided with / given/ issued ...please?
edytowany przez Robbertoxx: 19 sie 2016
I keep having troubles to my keyboard as I mentioned it above....Could I be provided with some sort of technical back -up if it is possible, please ?
Cytat: Robbertoxx
Cytat:
"Please give us the procedures to reproduce the problem."
..

To jest zle, nikt tak by nie powiedział ... prędzej 'to solve this problem , to provide a technical back -up , ...ponadto ' Could I be provided with / given/ issued ...please?

gdybys czytal dokladniej, mialbys tu lepsza opinię.
Cytat:
gdybys czytal dokladniej, mialbys tu lepsza opinię.

..staram się to robić, po prostu nie spotkalem nikogo ,żeby tak powiedział ...może w pewnym sensie by tak ktoś ujął, ja się po prostu na to nie natknąlem, " back -up' napewno jest ok :) w sensie ' wsparcia technicznego " 'to fix something' tez można ale nie jest formalny zwrot .
edytowany przez Robbertoxx: 19 sie 2016
Spoko sprawa załatwiona problem rozwiązany :)
wysłałem im wiadomość takiej treści i zrozumieli ;)

"Step 1 Run AnVicex64 (smartfon Xperia Z3 Compact Android6.01 )
Step 2 Start Games "The Hobbit C64" , "The Dallas Quest on the Commodore 64"
Step 3 Press keyboard AnVice
it is not possible to type text and the signs

virtual keyboard & AnVicex64 = it is not possible to type text and the signs
mini usb keyboard & AnVicex64 = it is not possible to type text and the signs

Sorry For my bad English
Regards,
Jacek"

Dostałem taką oto odpowiedź:
We tested both games on Android 6.0 but didn't find any noticeable keyboard issue.

In this case, most probably the problem is related to your active soft keyboard (note that the active soft keyboard will also affect input from hardware keyboard)

We suggest you switch your active soft keyboard to something else, any one of GameKeyboard, Flit Keyboard or Hacker's Keyboard should do. If you're using hardware keyboard, you can also use Null Keyboard.

Remind that if you have changed any settings of AnVICE during your troubleshooting, we recommend you to restore those settings to default value (or clear data from System's Settings->App->AnVICE to start over).
Ta odpowiedź co prawda nie rozwiązała mojego problemu ale sam znalazłem rozwiązanie (swoją drogą wystarczyło przenieść dane z karty pamięci na telefon i mój problem przestał istnieć) :).
Poinformowałem o tym fakcie wydawcę gdzie dostałem odpowiedź zwrotną:

Hi,

Great!! we're glad that the problem is solved.
Are the paths point to different storage? or just different path to the same place?

Honestly, as both Android developer and user ourselves, we feel that latest Android development bring more trouble to user rather than make our life easier.

Gdzie zrozumiałem , że cieszą się z rozwiązani i ,że nowa wersja Androida przysparza problemów zamiast ułatwiać życie :)
I've never used Andriond operating system so my knowledge about is really scanty - If I ever got troubles to my operating system or drivers ,no matter - I was always able to restore it to its previous shape, simple as that -I have to underline the one thing that as long as you keep your 'back-up copy' on your harddrive you're safe and sound and then, you can always return to it in no time at all :) frankly , you've got to be carefull about removing some vital registry entries - it often does too much damage to any operating systems I have known :)
edytowany przez Robbertoxx: 19 sie 2016
Robbertoxx@

System Android jest zainstalowany u mnie na smartfonie nie wszyscy mają ten system w swoich smartfonach,telefonach, stąd mogłeś nie musisz go znać. :)
Na komputerze mam zainstalowanego Windowsa problemów ze sterownikami ,i kasowaniem istotnych wpisów w rejestrze systemowym nie mam Windows nie sprawiam mi żadnych kłopotów .Z kolei kopię zapasową ważnych danych również posiadam i zawsze w razie problemów mogę zrobić "backup-a" (przywracanie) kopi bezpieczeństwa :)

PS: Mam nadzieję ,że dobrze zrozumiałem twojego posta :) , tak jak już wspominałem w pierwszym moim poście u mnie bardzo kiepsko z Angielskim :).
Cytat:
PS: Mam nadzieję ,że dobrze zrozumiałem twojego posta :)

..tak, dobrze, more or less:) podobnie trzeba uważać z usuwaniem plików ,zwlaszcza w Win32, albo edytować , 'Boot ini', jesli coś sie zle przestawi- to windows sie poprostu nie uruchomi ;)
Cytat: Naramiennik
Great!! we're glad that the problem is solved.
Are the paths point to different storage? or just different path to the same place?

Honestly, as both Android developer and user ourselves, we feel that latest Android development bring more trouble to user rather than make our life easier.

Gdzie zrozumiałem , że cieszą się z rozwiązani i ,że nowa wersja Androida przysparza problemów zamiast ułatwiać życie :)

tak, ale zadają też dwa pytania: czy ścieżki wskazują na inne miejsce przechowywania, czy też jest to inna ścieżka do tego samego miejsca.
(przy okazji robiac podstawowy blad gramatyczny, zreszta nie tylko w tym zdaniu)
mg@
Dzięki to też jeszcze rozszyfrowałem wczoraj :)
i odesłałem im odpowiedź ,że jedna ze ścieżek prowadziła do danych na karcie pamięci SDHC
A druga którą podałem prowadzi do pamięci wewnętrznej smartfona :)
I taka treść jak poniżej im wystarczyła :)

/storage/60E2-1B73/C64.emu/kernal (60E2-1B73 < My SDHC memory card )

/sdcard/C64.emu/kernal ( sdcard < My internal storage )

PS:Ciekawe czytać ,że Pan z UK który mi odpisywał robi błędy gramatyczne , ja tego nie wyłapię z wiadomych już przyczyn :D, a tu proszę Polacy mogli by uczyć Anglików Angielskiego :)
Cytat:
a tu proszę Polacy mogli by uczyć Anglików Angielskiego :)
...
,...prosze posluchaj forum BBC qt :))
Pan z UK nie jest rodowitym Anglikiem, tylko mieszka gdzie indziej, np. India i dlatego ten jego angielski jest taki jaki jest.
to może być nawet np. ktoś z Korei albo z Polski, kto studiowal w UK i teraz tam pracuje.
Cytat: mg
to może być nawet np. ktoś z Korei albo z Polski, kto studiowal w UK i teraz tam pracuje.

Oczywiscie.
Temat przeniesiony do archwium.