Kilka zdań o sobie

Temat przeniesiony do archwium.
Brak wkładu własnego

Wpis zamieszczony (lub przeniesiony) do grupy "Brak wkładu własnego" oznacza, że autor wpisu nie zadał sobie trudu samemu spróbować poradzić sobie z zadaniem lub prośba o tłumaczenie została przepuszczona przez Google Translator. Jeśli ktoś z użytkowników forum ma czas i ochotę może odpisać na taki wpis ale jeśli takiej odpowiedzi nie będzie - nie ma co się denerwować - po prostu nikomu nie chce się odrabiać zadań za kogoś ;-)

Dlatego zachęcamy do własnych prób - szansa na odpowiedź jest znacznie większa.

Witajcie! Mam problem z napisaniem kilku zdań o sobie. Dopiero zaczynam naukę języka angielskiego. Proszę was zatem o przetłumaczenie poniższych zdań na język angielski:

Mam na imię Paulina. Mam 23 lata. Mieszkam w Otwocku, ale pracuję i studiuję w Warszawie. Mieszkam z rodzicami i dwiema siostrami, ale niedługo wyprowadzam się do własnego mieszkania. Mój znak zodiaku to Koziorożec. Jak większość Koziorożców jestem uparta i cierpliwa. Interesuję się psychologią, w wolnych chwilach lubię czytać książki, chodzić do kina, spotykać się z przyjaciółmi. Czasami gram w tenisa, pływam lub oglądam telewizję.

Można dopisać kilka zdań. Z góry dziękuję wam za pomoc!
Rozumiem, że dopiero zaczynasz się uczyć, ale skoro zaczęłaś to napewno już coś umiesz. ;].
Zdanie, że masz na imię Paulina czy że mieszkasz w Owtocku to raczej powinnaś umieć sama ułożyć..
Spróbuj sama to napisać, oczywiście tylko tyle ile dasz rade.. Skorzystaj ze słownika, możesz pomóc sobie translatorem.. Pełno ich na necie.. Ale z translatorami trzeba b.uważać.. I jak już coś wykombinujesz to napisz to tu ;].
Wiem z doświadczenia, że o wiele więcej osób odpisuję jeśli widać, że osoba próbuje coś sama zrobić. sama chętnie pomogę i wyjaśnię w miare moich możliwości, bo nie umiem aż na tyle angielskiego.. xD