CV - Anglia - jaki format? (terri? :) )

Temat przeniesiony do archwium.
Witam,

za tydzień jadę do Anglii z zamiarem między innymi znalezienia pracy do końca wakacji. Zastanawiam się w jakim formacie powinienem napisać CV. Czy warto jest zrobić to "tradycyjnie" wg jakiegoś znalezionego wzrou, czy może warto skorzystać z formatu Europass (http://europass.cedefop.europa.eu/europass/preview.action?locale_id=1)? Nie mam zbyt wiele doświadczenia, na studia dopiero idę, więc nie wiem czy ten europass nie będzie zbyt 'poważny'? Z drugiej strony języki są tam dokładnie rozpisane (co jest chyba moją jedną z niewielu mocnych stron:/). Jak byście radzili to zrobić?

Będę niezmiernie wdzięczny za wskazówki.
Terri wiem, że jestes w UK dlatego pozwoliłem sobie zaadresowałem posta też do Ciebie.

Dzięki i pozdrawiam!
Nie - popatrzylam na te z Europass, i generalnie takie nie sa najlepsze.
Najwiecej na 2 stronach.
Curriculum Vitae -
imie, adress, telephone number

Education:
od ostatnich do najwczesniejszych

Qualifications:
Najwyzsze najpierw (niekiedy dodajemy rok)

Work experience:
Ostatnia firms od kiedy do kiedy, stanowisko i co najwazniejsze - obowiazki - 3/4 linijki o tym
przedostatnia firma itd

Interests:
Jezyki, kursy, itd

Ale wszystko w taki sposob, zeby to wygladalo ladnie, bez bledow, i 'sprzedawalo' dana osobe jak najwiecej.
Hm.. ok, to w takim razie będę pisał tradycyjnie. Powiedz mi jeszcze proszę jak wpisać wtedy języki? Przykładowo angielski jak mam wpisać (mam CAE?).. że to juz proficient? czy fluent? Z włoskim i hiszp. też będę miał problem :/
Co do tych języków jeszcze mi się przypomniało, to czy wpisywać poziom wg tej skali europejskiej? C1, B2 itp.?
poziom wg - good, excellent, fluent-
A masz moze jakis pomysł jak okreslic moją znajomość hiszp/włoskiego w tych kryteriach... ? Jakoś serio nie mam pomysłu :| A certyfikatów niestety nie zdawałem z tych języków, jedynie mature.. dziękuje za pomoc!
matura - to juz zrozumiania jest jako 'A' level - napisalabym -