The account has not been activated

Temat przeniesiony do archwium.
Hej, czy ktoś z was otrzymuje taki komunikat przy próbie logowania? Ja niestety tak i nie bardzo wiem jak sobie z tym poradzić. Początkowo uznałem, że to kwestia braku aktywacji ze strony British Council, jakieś problemy techniczne, opóźnienia, itp. Trafiłem jednak na to forum i widzę, że niektórzy mają już swoje wyniki...tym samym jestem przypadkiem jednostkowym :> Od razu powiem, że na pocztę nic od BC do mnie nie przyszło. Więc, że tak to ujmę, "O co kaman":?? Cała sytuacja jest naprawdę stresująca, ta przedłużająca się niepewność. Czytałem już posty o podobnej problematyce z poprzednich lat, ale satysfakcjonującej odpowiedzi nie znalazłem... :(
Witam,

Na wstępie zaznaczam, że ta sytuacja w Twojej mnie nie dotyczy - udało mi się bez problemu sprawdzić wyniki (podając ID Number i Secret Number z karty, którą otrzymałem na koniec egzaminu), tak więc to co tutaj piszę wynika jedynie z domysłów.
Być może podałeś nieprawidłowego mejla, na który powinieneś otrzymać wiadomość, po odczytaniu której konto zostanie aktywowane. W innych przypadkach chyba powinieneś się skontaktować z centrum egzaminacyjnym, w którym zdawałeś. A tak w ogolę to życzę zdania na A!

Pozdrawiam

« 

Pomoc językowa - Sprawdzenie


Zostaw uwagę