cae 2015

Temat przeniesiony do archwium
Hej, czy jest może ktoś kto również zdawał nowa wersje egzaminu?
Co sądzicie o sposobie oceniania? Czy jest on dla was jasny? Dla mnie nie jest! Nie rozumiem w jaki sposób sa liczone te punkty oraz jaki jest procentowy przedział zdawlanosci. moja średnia to 170 pkt na 210 ( czyli ok. 80%) zdanego testu i niestety nie zdałam bo pula punktów do zdali mieści się od 180 punktów.

Druga spraw- Punkty British Council w Polsce pozamykano i nie świadczą dla nich usług monopolowych - tzn. tylko organizują egzaminy( coś mi tu śmierdzi) i nikt w Polsce nie może mi powiedzieć jaki jest procentowy przedział zdawalności, jedna pani z Warszawy z British Council powiedziała, że jest trochę wyższy niż wcześniej. Czy była gdzieś taka informacja? Ze nie będzie egzamin przeliczany na procenty a próg zdawlnosci sie zwiększy?

Czy jest sens pisania listu do Cambridge z prośba o wyjaśnienia?
Jeśli ktoś chce dołączyć zapraszam też na facebook: Cae march 2015 Cae marzec 2015 results
Nie wiem, nie pracuje dla nich, ale niekiedy bywalo tak, ze w przypadku bardzo duzej ilosci studentow zdawajacych na np. 170 punktow, prog zdawalnosci jest podniesiony, dlatego ze oni uznali ze egzamin byl za latwy. Oczekuja ze zawsze bedzie X ludzi ktorzy beda mieli 180, X na 190, X na 200, X na 210.
Taka sama koncepcja jest jak studenci zdaja 'A' levels. Gdy za duzo zda na dany poziom, to podwyzszaja prog zdania. Tak zawsze bylo, dlatego, ze z roku na rok, nikt nie moze gwarantowac calkowicie tej samej trudnosci egzaminu.
Mozesz sie odwolas i napisac do nich bardzo ladny email - zobaczysz co Ci odpowiedza.
Ilosc studentow kazdego roku i ich wyniki napewno gdzies sa. Trzeba dobrze poszukac, albo sie ich zapytac.
Weszlam na ich strone. Z tego co czytam, to widac, ze trzeba osiagnac 180 punktow, zeby zdac. Nie moze byc mniej.
http://www.cambridgeenglish.org/exams/proficiency/
Nie ma juz normalnych punktow? Przeciez nadal musi byc cos takiego jak np listening max 30 punktow, UOE tyle i tyle itd. Tak jest na przykladowych testach do pocwiczenia rok 2015. Musisz miec 60%, ktore po jakims przeliczeniu daja 180 wg nowej skali. Tak na chlopski rozum to powinno dzialac.
edytowany przez _Kali_: 30 kwi 2015
Teraz sie dowiedzialam. To tak dziala. Reading & Use of English warte jest 40 procent, writing 20 precent, listening 20 procent, speaking 20 procent calosci.
Calosc jest 230 punktow, i najmniej musisz zdobyc 180 punktow. Wszystko jest wytlumaczone na ich stronie ktora wyzej podalam.
Gdybym podchodzila do tego, to najwiecej bym sie uczyla Reading & Use bo to jest najwyzej punktowane.
W takim wypadku jak punkty otrzymane za każdą część są później przeliczane na te 180 bądź 210 ?
Ajlonka, można to sprawdzić tu:
http://www.cambridgeenglish.org/scale-score-converter/?utm_medium=email&utm_campaign=september+2014+newsletter+-+row&utm_content=september+2014+newsletter+-+row+cid_84b962e2c032ea69e339f669cb629ffd&utm_source=campaign+monitor+recognitio
Temat przeniesiony do archwium

« 

Pomoc językowa