Problem z Composition we Writing

Temat przeniesiony do archwium.
Dear Sir or Madam ;)

Pisałem dzisiaj Writing i już po wszystkim zacząłem się zastanawiać, czy jeśli do napisania było Composition (wypracowanie) na temat "Children should not use mobile phones", to można było się z tym nie zgodzić i napisać wypracowanie (wstęp, teza, argumenty, wszystko...) pisząc swoje zdanie, czy trzeba było się z tym zgodzić i uargumentować to co w tytule? Jeśli ktoś uznał, że jednak dzieci powinny móc używać komórek, to dostanie 0 punktów? :)
Dear Sir, ja też pisałam ten temat i uważam, że nie trzeba się z tym koniecznie zgadzać, a przynajmniej mam taką nadzieję, bo też się nie zgodziłam ;D
tam było ' young vhildren shold not be guiven mobile phones' ;P ja sie nie zgodzilam. poparlam arguimentami i cocnlusion napisaleam ze biorac pod uwahge wszystko uwazam ze stwierdzenie to jest bledne^^ pozdrawiam izdania zyycze;]
Napisalam ze moim zdaniem jest wiecej zalet posiadania tel. Wymienilam tez kilka wad, szczegolnie gdy w ich posiadaniu sa dzieci..ale ogolnie rowniez nie zgodzilam sie z tym stwierdzeniem...Zrozumialam, ze to ma byc moja opinia, czyz nie??
ja się też nie zgodziłam ;p tam trzeba było napisać SWOJĄ opinnię więc można się było nie zgadzać. ;) tematy ogólnie były świetne, nie mogłam się zdecydować między rozprawką a artykkułem bo oba mi podpasowały:D
Witam:)

ja tez dzis zdawałem FCE. i mam taką wątpliwosc ktora nie daje mi troche spokoju. otoz jak wiadomo temat brzmial mmniej wiecej: 'children shouldn`t be given mobile phones'.

Ja w swojej pracy dałem wstep stwierdzajacy że : "coraz wiecej dzieci jest obdarowywanych telefonami komorkowymi itp, itd' I potem pisałem argumenty ZA dawaniem telefonow, potem przeciw a na koniec stwierdzilem ze jednak powinno sie dawać. ,
Co mnie niepokoi, to to że zasłyszałem iż najpierw trzeba dawać argumenty stojące za tezą w tresci zadania czyli przeciwne dawaniu telefonow, co zrobilem odwrotnie..(w stosunku do tresci polecenia wyszło mi ze najpierw mam przeciw, a potem za)
Jak myslicie cz to jest wogole jakis (powazny?) blad? Czy tez komisja podchodzi do tego w miare elastycznie? Czy też moze cos sobie ubzdurałem?:D
pozdrawiam.
Nie pamiętam już ze szkoły jak się pisało rozprawki :)

Ja napisałem we wstępie że komórki są coraz ważniejsze i przydatne ble ble i że moim zdaniem dzieci jednak też powinny ich używać, potem dałem argumenty za tym żeby ich używać, potem dopiero napisałem o zagrożeniach, a w podsumowaniu potwórzyłem że dzieci jednak powinny móc mieć swoje komórki, ale powinny też być uczone korzystać z nich mądrze.

Może przejdzie :)
też tak słyszałam ze trzeba pierw popierające teze a potem przeciw, ale ja to lekko mówiąc olałam, bo nie wydaje mi się zeby to było konieczne. w koncu to była rozprawka opiniująca wiec moge pisac co chce, byle zgodnie z tematem. na fce napisałam pierw przeciw tezie- czyli ze dzieci powinny miec komórki a dopiero potem 1 popierający tez. nawsadzałam duzo fajnych wyrażen i linking words, wiec mysle ze kolejnosc arugmentów nie gra tu jakiejś wielkiej roli.
Raczej liczy się treść, nie forma. Więc kolejność przytaczania argumentów jest dowolna. Ważne, żeby we wstępie była postawiona jakaś teza, a w zakończeniu nasza opinia na jej temat- nawet niekoniecznie stricte za lub przeciw.
ja to sie w sumie zaczyna zastanawiac czy dobrze to napisałam. Poprałam to zdanie i moja opinia była ze jednak nie powinny miec komorek. Zastanawia mnie fakt czy to dobrze ze napisałam same argumenty przeciwko telefonom.. czy nie powinnam była napisac chociaz jednego za argumentu.. :/ no ale tak se pomyslałamz e to właśnie ma byc mija opinia. no i teraz sie rozmyslam czy niezepsułam tego mojego wypracowanka:P
USPOKOJE CO NIEKTORYCH A INNYCH ZMARTWIE...:(
pytalam sie lektorow i ZAWSZE jaka niebylaby teza trzeba pisac argumenty za i przeciw,kolejnosc obojetna...jednak w konkluzji nalezy (to juz moj wymysl) napisac to co podali,co innego jakby pytanie brzmialo: CZY dzieciom powinno....? wtedy pisalibysmy wlasne zdanie
hey
to troche mnie uspokoiłas.
ale..
piszesz ze w konkluzji nalezalo napisac to co podali. mi się natomiast zdaje ze w poleceniu(nie pamietam dokladnie jego tresci) nakazali sie ustosunkowac do danej tezy. czyli wniosek=> własne zdanie (tak lub nie). O ile mnie pamięć nie zawodzi :)
Bo w sumie jeszcze nie spotkałem sie z takim composition na angielskim gdzie trzeba zgodzic sie z narzuconą opinią.
Pozdrawiam i zdania zycze wszystkim
ja napisałam 2 za i 1 przeciw... I hope it will be good :)
Swoja opinie dajemy w 3 paragrafie , czyli tuz przed conclusion. W ten sposob mamy plynne przejscie od argumentow (ktore, jak sie okaze, popieramy) do conclusion, ktora to potwierdza.
Temat przeniesiony do archwium.

« 

Pomoc językowa - Sprawdzenie

 »

Business English