Matura nie znając jezyka angielskiego.

Temat przeniesiony do archwium.
Cześć, nazywam się Paweł i jestem uczniem III klasy liceum w Krakowie. Jest to jedno z lepszych liceów w mieście i niestety żałuję swojego wybory, bo od pierwszej klasy chodziłem na zajęcia z niemieckiego niestety nie umiem nic kompletnie w tym języku, nie przykładałem się także do niego zbyt dobrze, dlatego, że mówię biegle po włosku (mieszkałem tam dwa lata) i hiszpańsku (moja mama z tamtąd pochodzi), byłem przekonany, że na maturę będę mógł wybrać jeden z tych języków, niestety w mojej szkole nie pozwolono mi go wybrać chyba, ze jako dodatkowy i od tego czasu zaproponowano mi niemiecki, francuski albo angielski. Języki które uczone są w tej szkole. Wybrałem angielski z myślą że jest dużo łatwiejszy niż niemiecki. I od tego czasu wizja matury zmywa mi sen z powiek. Napiszę to po angielsku. zobaczycie jaki jest mój poziom i ile zrobiłem przez 6 miesięcy. I czy macie jakieś porady żebym zdał ten język ?