Tłumaczenie tekstu w sprawie gwarancji

Temat przeniesiony do archwium.
Witam,
bardzo proszę o przetłumaczenie tekstu do supportu asrock:

Witam,
posiadam płytę ascrock Z97 Extreme4, niestety płyta przestała działać ( brak jakiejkolwiek reakcji - dosłownie nic). Zakupiłem ją 08.01.2015 więc teoretycznie jest na gwarancji. Jednak sklep w którym została zakupiona przestał istnieć. Dlatego skontaktowałem się z Państem po przez Polski profil Asrock na faceboku. Tam zostałem poproszony o kontakt po przez ten email oraz o opisanie całej sytuacji. Czy w takim wypadku istnieje szansa naprawy mojej płyty ?

z poważaniem
xyz
Przedstawicielem w Polsce jest firma ab.pl. Podają kontaktowy tel. i email na stronie:
https://www.ab.pl/kontakt-pl
Może do nich napisz/zadzwoń;)

« 

Pomoc językowa

 »

Pomoc językowa - Sprawdzenie