nauka angielskiego od samego początku- jakie książki są najlepsze

Temat przeniesiony do archwium.
Chciałabym się poradzić, jakie książki są najlepsze dla ludzi którzy chcą się zacząć uczyć ang. (od samego początku). Chodzi mi o jakiś zestaw książki+ płyty cd. Kursy i zajęcia grupowe odpadają z braku możliwości regularnego uczęszczania, dlatego też pytam się o KSIĄŻKI + PŁYTY CD
Mnie się ogromnie podoba seria New English File i sądzę, że na początek jest całkiem dobra. Mają ciekawe teksty i nagrania, na początek w sam raz :).
Możesz sobie zobaczyć serię - google i chomikuj pomoże.
New English File to bardzo fajna seria, ale do pracy w grupie albo z nauczycielem, a nie do samodzielnej nauki.
Jestem tego samego zdania.
Wprawdzie nie jestem (jeszcze) nauczycielką, ale ciężko by było się uczyć ze zwykłego podręcznika osobie która nie ma kontaktu z nauczycielem i dajmy na to nie rozumie jeszcze poleceń z tegoż podręcznika.
Jakbym zaczynała naukę nowego języka to pewnie korzystałabym z jakiegoś kursu książkowego z płytą, typu Angielski, No problem (supermemo), czy jakiś inny kurs językowy. W sumie ja korzystam z tego w wersji hiszpańskiej(no hay problema), ale struktura tego kursu mi się podoba.

Nie chcę tutaj robić reklamy temu kursowi, więc może ktoś inny będzie miał jakieś propozycje. :)
Cytat: paulina0593
Chciałabym się poradzić, jakie książki są najlepsze dla ludzi którzy chcą się zacząć uczyć ang. (od samego początku). Chodzi mi o jakiś zestaw książki+ płyty cd. Kursy i zajęcia grupowe odpadają z braku możliwości regularnego uczęszczania, dlatego też pytam się o KSIĄŻKI + PŁYTY CD

Bardzo duży wybór takich materiałów znajdziesz na stornie znajdziesz na stronie http://www.jezykiobce.pl/, polecam szczególnie "Angielski Kurs podstawowy - Nowa Edycja", następnie "Angielski Krok po krok".

Warto też skorzystać z podręczników:
- "Mówimy po angielsku" L.L. Szkutnika.
- "Kurs audio - Angielski" Henryka Krzyżanowskiego (2 częśći).