nauka angielskiego

Temat przeniesiony do archwium.
Jestem po kursie językowym na poziomie A2. Jaki waszym zdaniem będzie najlepszy sposób na kontynuacje nauki. Ja póki co powtarzam wyrywkowo całą książkę poziomu A2 i codziennie oglądam serial Extra English oraz zamierzam chodzić na korepetycje żeby z kimś gadać po angielsku. Jakie proponuje metody efektywne metody nauki, które szybko dałby rezultaty?
ksiazka do gramatyki - Siuda (ta zółta 10-15zł) lub/i Aleksadndra Borowska Wielka gramatyka języka angielskiego (dużo większy zakres materiału)
ang.pl - tutaj zjadziesz porady materiały (zakąłdka forum) - poklikaj
youtube - filmy, lekcje i to co chcesz i jeszce więcej
podkasty/podcasty

google - reszta i jeszcze troche

Jak poznałes torche wymowe to do B2 mozna smameu sporo zdziałać. Trzeba ćwiczyć... Zwiedzaj język - dobra rada. Czym więcej urozmaicenia tym łatwiej wchodzi. Przemyśl na co kałaść największy nacisk (mówienie, pisanie itd.) Gramatyka moze być trudna, ale czym szybciej załapiesz tym lepiej na przyszłość.
edytowany przez emil05: 07 lip 2014
Będąc na poziomie A2, ciężko uczyć się z kontekstu i rozumieć jakieś bardziej wyszukane teksty i wypowiedzi. Więc chyba najlepiej zacząć kurs na poziomie B1 i podążać dalej. Jak Ci się w dotychczasowej szkole podobało, to możesz tam zostać. Nie ma czegoś takiego jak szybkie metody :) Jakby były to już dawno byś o nich wiedział.
Cytat: browar25
Będąc na poziomie A2, ciężko uczyć się z kontekstu i rozumieć jakieś bardziej wyszukane teksty i wypowiedzi. Więc chyba najlepiej zacząć kurs na poziomie B1 i podążać dalej. Jak Ci się w dotychczasowej szkole podobało, to możesz tam zostać. Nie ma czegoś takiego jak szybkie metody :) Jakby były to już dawno byś o nich wiedział.

W mojej szkole kurs będzie w październiku. Chciałbym przez wakacje mieć kontakt z językiem i się też uczyć jakie metody byś zaproponował?