chorwacki i serbski

Temat przeniesiony do archwium.
Kończę właśnie slawistykę i jestem wręcz zakochana w Bałkanach. Jeśli chcecie się moją chorobą zarazić, to chętnie pomogę w nauce tych języków. pozdrawiam
Hello!
Ja własnie sie zastanawiam nad slawistyką. Mialam w tym roku tam zdawac ale na czeski, jednak sie rozmyśliłam, chyba nie potrzebnie. I myślę że moze w tym roku się skuszę, ale własnie na chorwacki. A można wiedziec gdzie studiujesz? Chciałabym się dowiedzieć czegoś o tym języku, czyjest bardzo trudny i ak w góle wyglądają te studia. Jakie są przedmioty i oczywiscie egzaminy :)
Z góry dziekuję za info!
Pozdrawiam...
Studiuję w Łodzi. Język nie jest zbyt trudny, chociaż kalki są bardzo niebezpieczne - np godina, to wcale nie znaczy godzina, tylko rok. Znajomość tych języków daje niesamowite perspektywy, możesz poznać prawdziwą (nieturysyczną) kulturę krajów bałkańskich. Ja np. prawie każde wakacje spędzam tam, jeżdżąc stopem. Znając język od razu jesteś traktowana tam jako gość - co wiąże się m. in. z niewydawaniem pieniędzy. Teraz nie mam czasu, żeby pisać więcej, ale będę wieczorkiem, jak chcesz możemy pogadać na gg. Mój nr 3466567.
veselinka, podaj swoj adres mailowy, jestem zainteresowana lekcjami chorwackiego. Myślę, że możesz mi pomóc.
Mój adres: [email]
Zapraszam wszystkich zainteresowanych nauką chorwackiego i serbskiego.
Pozdrawiam.
Mogę Ci sprzedać podręcznik do nauki języka chorwackiego, jeszcze wtedy wersja serbsko-chorwackiego .Starze wydanie i nie jest w zbyt dobrym stanie, ale są wszystkie kartki!!!
Mój mail: [email]
Bok!Moja dziewczyna była pare razy w Chorwacji i troche tam duka :)
Właśnie szukam jej jakiejś szkoły wyższej z tym językim w Łodzi. Może coś poradzisz? Jak coś to mój mail [email]
Dzięki wielkie z góry.