Witam, uprzejmie bym prosiła o sprawdzenie dialogu. Z góry bardzo dziękuję za pomocne wskazówki, pozdrawiam;)
B: Hallo, The Hoover Company, What can I help you?
A: Good morning. I would like to make complaint to vacuum cleaner. I bought this vacuum cleaner 2 months ago in your shop in London. It was provide to me by post office.
B: Ok, please say what is a reason of this customer complaint?
A: Cable has broken and casing is cracked in half.
B: Ok, the customer complaint was admitted. Do you prefer refund your money or change the hoover?
A: I would like to pay me back.
B: Ok, We sent money in your bank account.
A: Thank you, Goodbye
B: Goodbye
TŁUMACZENIE:
B: Hallo, The Company Hoover, w czym mogę pomóc?
A: Dzień dobry .chciałabym zgłosić reklamacje na odkurzacz. Kupiłam odkurzacz dwa miesiące temu w waszym sklepie w Londynie. Dostarczono go do mnie pocztą.
B: Ok., proszę powiedzieć co jest powodem tej reklamacji?
A: Kabel popsuł się i obudowa jest rozbita na pół.
B: Ok., reklamacja została przyjeta. Wolisz zwrot pieniędzy czy wymianę odkurzacza?
A: Chciałabym zwrot pieniędzy.
B:Ok., prześlemy pieniądze na twoje konto bankowe.
A: Dziękuję Do widzenia.
B: Do widzenia.