Po przyjeździe do Londynu postanowileś zaprosić kolegę do restauracji w ramach prezentu urodzinowego. Wybrałeś lokal reklamowany w prasie, jednak na miejscu okazało się że nie wszystko jest zodne z rzeczywistością. Piszesz list ze skargą do kierownika lokalu:
*Podaj kiedy i z jakiej okazji znalazleś się w tym lokalu
*Opisz niestosowne zachowanie obsługi i ich niechlujny wygląd
*Zwróć uwagę na rozbieżność pomiędzy informacją w reklamie a stanem faktycznym
*zarządaj przeprosin i rekompensaty za wszystkie niedogodności
Dear Sir,
I am writing to complain about Restaurant situated on Dmowski Street in London.
I arrived in London and I invited my friend to your restaurant becouse
he had a birthday. I was in your restaurant with my friend on the 3rd of October 2007
I must express my dissatisfaction with the service I received during a
visit to your restaurant. The service was rather slow and the waiter was rather impolite. What is worse, the waiter wore dirty clothes.
I must inform you that information about your restaurant in newspaper advertisemesnts are false, for example: small prices, nice service.
(*Zwróć uwagę na rozbieżność pomiędzy informacją w reklamie a stanem faktycznym
nie wiem czy takie coś wystarczy???)
I demand a full refund and apology becouse the service was not
performed correctly.
I hope this matter will receive your immediate attention.
Yours faithfully,
XYZ