mam takie zadanie do zrobienia:
Zakupiles ostatnio produkt firmy zagranicznej zajmujacej sie sprzedaza wysylkowa. Niestety, produkt ten nie spelnil twoich oczekiwan.
Napisz reklamacje,w ktorej:
-opiszesz okolicznosci zakupu,
-podasz 2 powody swojej reklamacji,
-wyjasnisz,co uczyniles juz w tej sprawie,
-podasz 2 opcje rozwiazania, jakiego oczekujesz.
Pamietaj o zachowaniu odpowiedniej formy i stylu listu. Nie umieszczaj zadnych adresow. Podpisz sie jako XYZ. (od 120-200 slow)
JA NAPISALEM LIST I PROSZE ZEBY KTOS MI GO SPRAWDZIL I POPRAWIL, a jesli bedzie tragiczny to b.prosze o jakis nowy:)))
Dear Sir,
I am writing with regard to yours office, because my vacuum cleaner has spoilt. (Propably during transport).
I have bought this vacuum cleaner 2 months ago (2 September 2006) in yours shop in London. It was provide to me by post office.
This equipment has two defects: Cable has broken and casing is crack in half.
The equipment should be change. Hoover must be capability.
I am expecting refund my money or change the vacuum cleaner in quick time, because I feel cheated.
I belive in yours firm and yours honesty, because yours firm is commanded by my closes friend.
I have hope that my expectations will be become considered favourably favorably
Yours faithfully
XYZ
poprawki listu itp prosze o wyslanie na moj mail:
[email]
Z GÓRY DZIĘKUJE I POZDRAWIAM:)
p.s. prosze o szybka pomoc:)))