Witajcie Kochani!
Potrzebna jest wasza pomoc, mam wystosować list do firmy która naprawi mi skaner a nie chce palnąć byka w formie gramatycznej, powiedzmy że nie czuje się w tym najmocniejszy a to dość pilne dlatego BARDZO PROSZĘ O POMOC W SPRAWDZENIU MOJEGO TEKSTU, z góry bardzo dziękuję!
::::::::::::::::::::::::::::
TEKST PO PL:
Witam!
Mamy mały problem ze skanerem. Kiedy umieszczę skaner w slocie on nie zrzuca (uploaduje) się. Ikona jest koloru szarego z małym symbolem zera. Na skanerze widnieje napis "Undentified" z komunikatem "Wrong socket". Uploadowanie skanera jest niemożliwe ponieważ nie reaguje on na "Manual Upload" po umieszczeniu w slocie. Kombinacja "A+B+C" nie pomaga. Być może uszkodzona jest karta sieciowa? Proszę pomóżcie nam!
Pozdrawiamy!
:::::::::::::::::::::::::::::
TEKST DO SPRAWDZENIA PO ANG:
Hello!
We have a little problem with scanner. When i put the scanner
in slot he didn't uploading, the icon in DCS is grey colour with little "zero" symbol. On the scanner screen is window "Undentified" with "Wrong socket" announcement. Uploading scanner is impossible because he didn't react on "
Manual Upload" after put in slot. Combination A+B+C not help. Maybe damage is
network card? Please help us!
Best Regards.