Proszę o sprawdzenie listu z Ang.>

Temat przeniesiony do archwium.
Szanowni Państwo

Piszę w sprawie ogłoszenia, które zobaczyłem w "Sklepie Sportowym" na Krupówkach. Chciałbym ubiegać się o stanowisko nauczyciela sportu i rekreacji
Mam dwadzieścia dwa lata i jestem uczniem technikum uzupełniającego. Lubię słuchać muzyki, mam dużą wiedzę i doświadczenie w zakresie sportu i dietetyki.Myślę, że jestem odpowiedni do tej pracy, jestem osoba odpowiedzialna, ambitna i kreatywną.

Czekam na kontakt z Państwem.

Z poważaniem,

Ladies and Gentlemen

I write on the announcement, which saw the "Shop Sports" on Krupówki. I would like to apply for a teaching position of sport and recreation
I am twenty two years and I am a student of supplementary technical. I like listening to music, I have a deep knowledge and experience in the field of sport and dietetyki.Myślę that I am suitable for this job, I am the person responsible, ambitious and creative.

I look forward to hearing from you.
Pomoże ktośśś.?
I write 'on' (co to slowo tutaj robi? uzasadnij mi dlaczego jego uzywasz?) the announcement, which (ale kto? musisz napisac) saw (tu cos brakuje) the "Shop Sports" 'on' (znowu to samo slowo- popraw) Krupówki.
I would like to apply for a teaching position of (tu cos brakuje) sport and recreation (ale co? jaka to pozycja?)
I am 'twenty two' (22) years (tu cos brakuje) and I am a student of 'supplementary technical' (tego nawet nie rozumiem). I like listening to music, I have a deep knowledge and experience in the
field of sport and 'dietetyki' (a to niby ma byc ang. slowo-popraw).'Myślę' (co to- to ma byc napisane po ang) that I am suitable for this job, I
am 'the' (nie rozumiem dlaczego uzyles 'the' tutaj) person responsible, ambitious and creative.
Użyłem knwertera angielsko/polskiego chciałem żeby ktoś poprawił bo poprostu nie umiem tego zrobić sam..
Prosił bym o pomoc mam do napisania prace a nie mam zielonego pojęcia jak to zrobic, prosiłby o pomoc