I wake up at '6 o'clock' (wiem, ze przypuszczasz ze ja sie domyslam ze to jest rano, ale dobrze tez moze byc wieczorem - tutaj musi byc jasno).
I go to the bathroom and I take 'the' (dlaczego 'the'?) shower and 'wash' (nie uzywamy tego slowa, tutaj 'brush' i cos jeszcze brakuje) teeth.
I 'have ate' (tego nawet nie rozumiem) 'brekfast' (ortog) at home so I 'haven't' (calkowicie zle slowo) 'ate' (zle slowo) second 'brekfast' (dlaczego robisz podstawowe bledy) at school.
I must wait for the bus, 'whitch' (zle slowo i ortog) 'i' ('I' ZAWSZE duza litera) am going to school. When I'm at school I 'learning' (zle slowo) a lot of new things and 'meeting' (zle slowo) people, anyway I like (tu cos brakuje)go to school as yet. I usually spend 7 'hour' (ale przeciez 7 to l. mnoga, dostosuj tego rzeczownika do tego) at school and come back 'to' (niepotr) home.
I have dinner and I'm doing my homework (kiedy? gdzie?), talk with (ale z moimi czy z twoiimi, musisz napisac) parents and relax.
In my free time 'I'm reading' (zly czas) 'the' (niepotr) books, 'rideing' (ortog ale i tak zly czas) a bike or 'surfing' (zly czas) the Net. Next I 'have helped' (zly czas) my mum, because I have promised her that.
'I'm taking' (zly czas) 'the' A shower and 'washing' BRUSH my teeth. I watch TV and go to bed at '11 in the evening' (lepiej 11.p.m.)