Pomoc w przetłumaczeniu tematu pracy magisterskiej na angielski

Temat przeniesiony do archwium.
Bardzo proszę o przetłumaczenie tematu pracy magisterskiej na język angielski który znajduje się poniżej.

"Szkoła w medialnej przestrzeni - wykorzystanie technologii informacyjnych w procesie kształcenia na przykładzie Publicznego Gimnazjum nr 8 im Księcia Mazowieckiego Janusza I w Łomży"

Jestem zielony z angielskiego a tłumaczenie jest potrzebne na wczoraj. Z góry serdecznie dziękuję.

Pozdrawiam!!
nie widzę, gdzie znajduje się język angielski. Szukałem poniżej oraz powyżej.
Cytat: mg
nie widzę, gdzie znajduje się język angielski. Szukałem poniżej oraz powyżej.

czyli mam rozumieć, że też mam umieścić swoje "tłumaczenie" i ewentualnie ktoś to skoryguje?
mozesz umiescic swoje tlumaczenie, jezeli to bedzie naprawde Twoje tlumaczenie
poza tym napisales 'na jezyk angielski, ktory znajduje sie ponizej'
Cytat: mg
mozesz umiescic swoje tlumaczenie, jezeli to bedzie naprawde Twoje tlumaczenie
poza tym napisales 'na jezyk angielski, ktory znajduje sie ponizej'

Może źle to napisałem ale skoro zamieściłem temat w języku polskim to oczekuję jego angielskiej wersji. Moja wersja tłumaczenia z małą pomocą słownika: "School in the media space - the use of information technology in the education process on the example of the The Duke/prince Janusz I Mazowiecki secondary school No. 8 in Lomza". Taka wersja mnie nie zadowala bo jest tam masa błędów a zależy mi na dobrym przetłumaczeniu tematu by jego brzmienie w jęz. angielskim było zbliżone do polskiego.
Mogę liczyć na pomoc czy tutaj jej nie otrzymam?
...educational process. A case study of...
edytowany przez zielonosiwy: 11 sty 2017
no i Łomża
duke/ prince:
prince jezeli z rodziny krolewskiej
duke - nie z rodziny krolewskiej, taki tytul nadal mu (lub jego przodkowi) monarcha