Elaboration

Temat przeniesiony do archwium.
Artykuł z poważnego pisma psychologicznego, dotyczy wpływu różnego rodzaju reklam na postawy konsumentów.

"Comparative advertising is a potentially powerful tactic, in part, because research has demonstrated that comparative advertising engenders greater ELABORATION of the advertisement than noncomparative advertising."

Nie wiem co zrobić z elaboration. (mam słowniki, mam też CPE, żadna definicja mi nie pasuje)

Doszłam do:

1) comparative ad jest bardziej rozbudowany, zawiera więcej detali niż non-comp
2) comparative ad jest szerzej komentowany przez odbiorców
3) ????

Może ktoś bardziej doświadczony pomoże? Byłabym wdzięczna
A.
Nie wiem dokładnie, ale myślę, że takie reklamy są bardziej rozbudowane, albo bardziej wypracowane, albo dokładniej opracowane, albo po prostu bardziej szczegółowe.
tak.
Dziękuję Wam bardzo, dobrze jest podeprzeć się jeszcze czyjąś opinią ;]