list reklamcyjny-prosze o sprawdzenie

Temat przeniesiony do archwium.


W czasie pobytu w Londynie kupiłaś odtwarzać płyt CD po promocyjnej cenie
. Niestety po kilku dniach odtwarzacz przestał działać. Postanowiłaś napisać list do menedżera sklepu.
-określ cel listu i okoliczności zakupu
odtwarzacza.
-napisz, jak długo działał i co się z nim stało
-zapewnij, że defekt nie powstał z twojej winy i że nie próbowałaś naprawić odtwarzacza
-sprecyzuj, jakiej rekompensaty oczekujesz i wyraź nadzieję na szybkie rozwiązanie sprawy.
Dear sir or Madam,



I would like to express my strong dissatisfaction with my CD player which i bought in your shop on Green Street, in London.
I bought it few days ago during my trip to London. It worked perfect. The music sounded brilliant and the battery worked for a long time.
Unfortunatelly, it stoped work good. I can't turn it on. The screen isn't show anything. I do not know what it is. I am sure is not my fault. I do not try to repair this CD player. I sent it to your shop.
My CD player has a guarantee.
I hope,you will give me a new CD player.
I am looking forward to hearing from you.
Yours faithfully,
XYZ
I would like to express my strong dissatisfaction with my CD player which 'i' (dlaczego to jest mala litera?) bought in your shop on Green Street, in London.
I bought it (brak przedimka) few days ago during my trip to London. It worked perfectLY (pytanie jest HOW-perfectLY).
Unfortunatelly, it 'stoped' (ortog) work 'good' (well).
The screen isn't showING anything.
I am sure IT is not my fault. I 'do' DID not try to repair this CD player.
Suggestion:
If you can't turn it on and the screen blank, end your sentence with workING.

 »

Pomoc językowa