Obsługa klienta przez telefon - potrzebne zwroty

Temat przeniesiony do archwium.
Witam Serdecznie,

Zaczęłam prace w pewnym call center, gdzie również zdarza mi się porozmawiać z klientem anglojęzycznym. Chciałabym poznać "standardowe" zwroty na dzień dobry, do widzenia, oraz te, które mogłabym użyć podczas samej rozmowy.

Bardzo proszę o Waszą pomoc!

Pozdrawiam,
Kasia
Przedstawienie się: Good morning (afternoon/evening), ABC, Marta spekaing. How can I help you?
Pytanie o problem: What seems to be the problem? / Could you please explain the problem?
Potwierdzanie problemu: I see. So, as I understand, ....., is this correct?
Prośba o adres: Could I just have your address/telephone number/e-mail address?
Obietnica naprawy: Your order will be processed tomorrow. / I'll call you back in about half an hour.
Potwierdzanie zgody: I hope this is to your satisfaction.
Przeprosiny: I apologize, but... / I am really sorry but we can fix this problem.
Pożegnanie: Could I help you with anything else today? / Many thanks for calling us.
edytowany przez moderatora: 10 cze 2011
dzięki, czy macie coś jeszcze?
A jakiego działu dotyczy ta praca. Może daj po polsku jakieś propzycje, bo trudno w ciemno zgadnąć o co ci chodzi.
Na dzień dobry: - XYZ company, this is Diana speaking, how may I help you?
Na do wiedzenia: - Is there anything else I can help you with?


Generalnie, call centres maja swoje slowa, ktore musisz uzywac, warto sie zapytac innych anglojez. ludzi w pracy. Ja np nie lubie kiedy jak gdziekolwiek drzwonie to osoba mi sie przedstawia (bo po co)?

« 

Pomoc językowa - Sprawdzenie