obsługa klienta

Temat przeniesiony do archwium.
muszę czasami wytłumaczyć klientowi przy kasie że jego karta nie uzyskała autoryzacji ze wydrukuje odmowe ze nie obciazylam mu konta itp. poprosic o inna karte lub platnosc gotówka albo ze musi isc do bankomatu napiszcie mi proszę jak to fachowo powiedziec
I'm afraid that your card was declined. (z tego automatycznie wynika, ze nie obciążyłas konta).
Would you like to use a different card or pay by cash?
The card hasn't been authorised or the payment?

@Eva, why past simple?:)
Tyz prawda. Pisze sie credit card declined jezeli Ci odmowia wyslanie karty kredytowej, prawda?
edytowany przez fui_eu: 21 wrz 2011
Cytat: Bednar87
The card hasn't been authorised or the payment?

@Eva, why past simple?:)

It's an immediate situation. The simple past is just fine.
edytowany przez savagerhino: 21 wrz 2011
Cytat: fui_eu
Tyz prawda. Pisze sie credit card declined jezeli Ci odmowia wyslanie karty kredytowej, prawda?

credit card application declined
Temat przeniesiony do archwium.

« 

Pomoc językowa

 »

Inne strony do nauki języków