To trzeba tak:
Advantages
sometimes adverts are funny (napisz jakie, i ze mozna je pamietac przez dlugo)
they inform as about some products (ale jaka information daja, przyklady np. nowe leki na grype itp)
we can choose what is the best (nie, nie mozemy-dlatego, ze kazda 'advert' mowi ze ich produkt jest 'the best' to komu masz wierzyc?)
Disadvantages
but advers haVE negative sides: lie, (Nie lie - tylko przekazuja taka prawde jaka im pasuje-znaja sie bardzo dobrze na naszych kompleksach)
people are manipulated by commercials (tak, i tutaj jest najwieksza 'negative' dlatego, ze slowa 'ty jestes tego warta' albo 'przeciez kazdy mlody czlowiek to musi miec'- bo inaczej nie jest niczego warty - co robi z nas - oni nas lowia jak ryby)
people sometimes buy what they don't need (caly czas - jak sie chce cos kupic, to kazdy wie gdzie pojsc)
Zakoncz, ze trzeba uwazac na 'adverts' i dobrze przemyslec, czy ten produkt 'nam' cos pomoze.