HELP!!! rozmowa o vize USA

Temat przeniesiony do archwium.
Wybieram sie do Stanów na zaproszenie, jestem studentką, interesuje mnie jak długo czeka sie na rozmowe o wize z konsulem w ambasadzie w warszawia?? na 17 lipca mam rezerwacje biletu a jeszcze nie przysłali mi potwierdzenia rejestracji dokumetów... Jaki jest czas oczekiwania od umówienia sie na spotkanie i rozmowe do dnia w którym mam sie ona odbyć??
Prosze o pomoc...
zadzwoń do ambasady !! i się umówisz
>na 17 lipca mam rezerwacje biletu a jeszcze nie przysłali
>mi potwierdzenia rejestracji dokumetów...
Jakich dokumentow i kto Ci jeszcze nie przeslal? Spokojnie, masz jeszcze duzo czasu. Sezon wyjazdowy co prawda juz sie zaczal, wiec aplikacji na pewno jest wiecej niz np. w styczniu, ale powinni wyznaczyc Ci termin rozmowy z konsulem w przeciagu 4-5 dni od dnia, kiedy zadzwonisz umowic sie na spotkanie. Na odeslanie paszportu z wiza oficjalnie trzeba czekac do 14 dni roboczych, ale zazwyczaj przychodza szybciej niz w tydzien. Glowa do gory i powodzenia. Koniecznie jednak wypelnij wszystkie wymagane dokumenty i zadzwon do nich, by umowic sie na spotkanie.