Legalna praca na wyspach a polski urzad skarbowy

Temat przeniesiony do archwium.
Chciałem zapytac czy ktos sie moze orientuje jak to jest.
Czy jesli jestem legalnie zatrudniony na wyspach to czy pracodawca angielski, lub home office informuje polski urzad skarbowy?
Prosze o odpowiedz-to bardzo wazne dla mnie.

Pozdrawiam
aha -
to jest bardzo ciekawe pytanie.
Wszystko zalezy, od kiedy pracujesz, (czy uregulowales swoj podatek wczesniej) jak dlugo myslisz zostac w UK, czy myslisz zostac w UK na stale, czy wracasz czesto do kraju, bo tam masz rodzine, dzieci itd. itd. itd -
Urza ktory 'informuje' jak juz tak mowisz - to Revenue and Customs.
nie ma jakiegoś stalego przeplywu informacji, IR informuje polski US tylko gdy jest pytany
>>'nie ma'
Czy to znaczy, ze wszyscy ktorzy w UK pracuja, a maja jeszcze nieuregulowane podatki z poprzednich lat, moga swobodnie o tym zapomniec?

« 

Brak wkładu własnego

 »

Pomoc językowa - Sprawdzenie