Self Employment--> KIEROWCA?

Temat przeniesiony do archwium.
Witam. Uprzejmie proszę o doradzenie mi w pewnej sprawie! Od 3 miesięcy jestem kierowcą w pewnej firmie. Chciałbym zalozyc SELF EMPLOYMENT. Natomiast nie jestem pewien czy jako kierowca będę potrzebował dodatkowych certyfikatów oraz uprawnień.
Mianowicie:
1.Będę kierowcą samochodu który nie jest mój oraz nie jest na mnie zarejestrowany. Czy w takim przypadku będę musiał mieć osobne ubezpieczenie niż standardowy NI w Self Employment.
2.Czy jesli od 3 miesięcy dostaję czeki z tej samej firmy w której pracuję na czarno i zarejestruje swoją działalność i wciąż bedę dostawał czeki z tej samej firmy to czy nie będzie to jakim problemem oraz co z podatkiem za poprzednie miesące. Czy suma zarobionej kwoty będzie wliczona do kwoty 5035funtów zwolnionej z podatku w skali roku.
3. Swoje wynagrodzenie dostaję w fornie czekow. Czy posiadając swoją działalność bede musiał wystawiać rachunki mojemu szefowi, aby moc odebrac wyplatę
4. Co można sobie odliczyc od podatku w SELF EMPLOYMENT. Trawelke ! i czy Ropa również.
Pozdrawiam Slawek
1.Będę kierowcą samochodu który nie jest mój oraz nie jest na mnie
zarejestrowany. (W jaki sposob udowodnisz ze jego po prostu nie ukradles?)
niż standardowy NI w Self Employment.
NI - dotyczy czegos innego, samochod to osobne ubezpieczenie - (tak samo jak w Polsce, to, ze placisz ZUS nie znaczy, ze twoj samochod jest ubezpieczony)

2.Czy jesli od 3 miesięcy dostaję czeki z tej samej firmy w której pracuję na czarno i zarejestruje swoją działalność i wciąż bedę dostawał czeki z tej samej firmy to czy nie będzie to jakim problemem oraz co z podatkiem za poprzednie miesące. Czy suma zarobionej kwoty będzie wliczona do kwoty 5035funtów zwolnionej z podatku w skali roku.
Ale jak pracujesz na czarno, to chyba nie dostajesz paylipow, i napewno TAX i NI nie sa odliczane od zarobkow. Pomysl troche.