SuperMemo, pierwsze kroki ;)

Temat przeniesiony do archwium.
Mam szereg pytań do zaawansowanych użytkowników SuperMemo :) Stosunkowo niedawno odkryłam tenże programik, więc ściągnęłąm (wiem ściąganie programów jest bardzo złą rzeczą) sobie SuperMemo XO, ściągnełam też pare baz, ale na tym się kończy nie potrafie ich w żaden sposób wgrać, swoich baz też niestety nie umiem tworzyć, czy muszę kupić oryginalne bazy typu: Angielski No problem + ??? Przepraszam jeśli te pytania są głupie, ale jestem całkowitym laikiem, dziękuje za wszystkie sensowne odpowiedzi :)
Co to jest "SuperMemo XO"? "XO" ??

----------------------------------------------------------------------
Anki - najlepszy program do fiszek i do tego darmowy :)
http://ankisrs.net
Oj "UX" wybacz ;)
Musisz podać dokładnie jakie bazy masz.

Jeśli chodzi o serię UX, to instalujesz po prostu SuperMemo UX a potem jakąś bazę na to. Wydaje mi się zresztą, że wystarczyłaby instalacja samej bazy, gdyż zawiera ona w sobie chyba także SuperMemo UX (ale mogę się mylić).

Pytanie jest następujące - czy twoje bazy są rzeczywiście do serii UX...? Bo możesz mieć SuperMemo UX i np. bazy do starszej wersji, tzw. Multimedialnego SuperMemo.

Dzięki za odpowiedź,ale szczerze powiedziawszy to nie mam pojęcia jakie mam bazy ściągnęlam z internetu " angielski no problem", i rozmówki ale bazy po ściągnięciu i rozpakowaniu, nie chca sie zainstalować, a program ich nie może wogóle wyszukać. Czy musze mieć orginalne bazy?
Musisz przeczytać instrukcję programu, tam jest wszystko wyjaśnione...(o ile bazy są do wersji UX, a nie starszej)
Jeśli to jest "angielski no problem" plus, to jest to wersja UX, a jeśli bez plusa, to wersja starsza "Multimedia SM".

Sprawdź, czy jest w nazwie "plus" albo +

Dzięki za rady, tak zrobię ;)
A znacie moze, jakieś strony z których można ściągać działąjące bazy do sm ux, bo każda którą dziś ściągnełam nie działała ;/
Cytat: nestalia