Jaki zestaw dla średnio zaawansowanego?

Temat przeniesiony do archwium.
Witam. Chciałbym prosić o pomoc w doborze odpowiedniej gamy programów do nauki języka.
Swój obecny poziom oceniam na intermediate/upper-intermediate. Ale mam dosyć spore braki i zaległości, nawet niekiedy w podstawowym zasobie słówek.

Chciałbym poprawić moje zdolności językowe za pomocą multimediów, albowiem jestem typem samouka, i nie mam zbytnio ochoty korzystać z ofert szkół językowych.

Zakupiłem już kursy audio edgard.
Następnie chciałbym nabyć jakiś program multimedialny. Profesor Henry albo Supermemo chyba będą najlepsze. Po chwili korzystania z wersji demonstracyjnych oby dwóch programów do gustu przypadł mi PH. Supermemo jakoś do mnie nie przemawia. Ja wiem, że SM bardziej stawia na treść niż na formę, ale jednak przyjemniej sie uczyć programem takim jak PH. Mam nadzieję, że w Waszej opinii nie jest to przerost formy nad treścią?

I teraz kwestia jakie części wybrać. Slownictwo 1,2 jest chyba o wiele za łatwe i kupno tego byłoby stratą pieniędzy, 3,4 z kolei wydaje mi się za trudne (tzn. za dużo zupełnie nieprzydatnych słów). Proszę o opinię w tej materii, bo może się mylę.

Następnie Gramatyka. Nie wiem, tutaj chyba nie ma podziału na części.
Rozumienie ze słuchu - tutaj zdaje się też nie ma podziału.

Czy ten zestaw będzie kompleksowy? A może jednak Supermemo? Może da się zastąpić jakimś jednym programem. Ponieważ chciałbym zwrócić uwagę na inny problem. Czy korzystając z trzech zestawów Henryka musiałbym przerabiać codziennie każdy? Niestety nie dysponuję nieograniczonymi zasobami czasu, więc jakaś kompilacja słownictwa/gramatyki/rozumienia za słuchu byłaby wskazana :)

Bardzo proszę o naprowadzenie mnie na właściwe tory.
Z góry wielkie dzięki!