supermemo - dwa języki

Temat przeniesiony do archwium.
Zainteresowałam się Supermemo, chciałabym go używać do nauki 2 języków.
Ponieważ nie znam się zbyt dobrze na sprawach związanych z informatyką chciałabym zapytać, czy aby utrzymać porządek w materiałach mogę zainstalować dwa egzemplarze programu na jednym komputerze? Czy będą dobrze obok siebie koegzystować?

I jeszcze dodatkowe pytanie skierowane bezpośrednio do Bejotki? Kiedyś napisałeś coś na temat "skórek". Czy mógłbyś wyjaśnić co to jest i dlaczego radzisz to od razu usunąć?

P :-)
SuperMemo jest programem, o jego wartości dydaktycznej decydują tzw Bazy SuperMemo czyli zbiory słówek ćwiczeń gramatycznych, a czasami wersje komputerowe podręczników (np. angielski "First Steps in English " czy hiszpański "Espanol Para Ti". Ponieważ Program SuperMemo jest sprzedawany w pakietach razem z bazami SM, to musisz go zainstalować dwukrotni, ale potem możesz z powodzeniem (przeniść baz z jednego z nich do drugiego i zwolnić trochę miejsca na dysku.

Skórki są to specjalne pliki graficzne, które potrafi obsługiwać program SuperMemo w poziomie "bardzo początkowym". Mnie przeszkadzają, dlatego radzę (zresztą nie tylko ja Pweł Wimmer, redaktor PC World Komputera i autor ksiązki "Angielski z komputerem", też. Praca w wersji SM na poziomie zaawansowanycm daje więcej możliwości, ale nie będę o tym na razie pisał.
Dzięki za odpowiedź. Zgodnie z Twoją sugestią, kiedy będę instalowała program usunę skórki, tym bardziej, że chcę tworzyć własne bazy, więc pozim zaawansowany będzie chyba niezbędny.