Supermemo Basic

Temat przeniesiony do archwium.
Czy jest ktos kto moglby mi przeslac ten programik nieodplatnie - za friko:) ?? Z gory zdiekuje wszystkim zainteresowanym. moj adres to [email]
a twoja skrzynka mailowa pomieści kilkaset MB???
Set up an ftp server on your computer and ask someone to upload the memo to it, or ask someone with an ftp site to put the memo on there and you do the downloading ..
czy ja tez moge prosić ten programik za freeko? [email]
ja moge odsprzedac za 30zl.
Czesc!
mam do wszytkich ogromną prośbę, (osoby ktore zakupiły jakiś dobry program do nauki słówek jezyka angielskiego od poziomu podstawowego do zaawansowanego)
czy ktoś z was mogłby mi przegrac taką płytkę cd?
jestem laikiem z języka angielskiego, ale bardzo chciała bym się nauczyć, postanowiłam rozpocząc od nauki słówek.
Odwdzięcze sie w miare moich mozliwosci. Szukam w necie bezpłatnych programów ale ciężko znaleść. Za wszytko trzeba płacić.
Z góry dziękuję.
zainteresowanych pomocą proszę o kontakt na emaila
[email]
serdecznie serdecznie dziękuję

moja skrzynka pomiesci 1GB jest jakis chętny.... :))
w zamian moge przegrac (kobiety) calletocs DVD, pilatess, aerobic 2 cd.
pomozcie
buziaczki
Fajnie ze masz skrzynke o pojemnosci 1GB tyle ze nie wiem czy wiesz (pewnie nie) ze najwiekszy program nie moze przekroczyc 20MB a tak jest na o2.
SM Basic English w sklepie to wydatek rzędu 60 zeta. przez internet czasem taniej. widziałem po 49, ale bez przesyłki ;P... najlepiej kupic to niedużo kasy a efekty mogą być... poza tym jak wydasz hajs to masz większą motywację do korzystania.
Moge sprzedać SM BE - wygląda jak nowy bo kupiłem i skopiowałem na cd coby mi sie nie zniszczył (w zasadzie tylko na tej zasadzie mozna kopiować płytki ;) ale wiemy jak jest).. więc sprzedam to smbe w pudełeczku ładnie za 40 w Krk najlepiej. kopie uwentualnie można by taniej....
Możesz też na emule zassać.. ja zassałem SM Speed Up... pozdro