PWSZ - Włocławek

Temat przeniesiony do archwium.
Czy ktos z was tam idzie???
????????????????
niestety nie. natomiast chętnie sama się dowiem jak wyglądały egzaminy, czy są zaoczne i w ogóle jaki poziom....
Jestem studentem PWSZ-u ale innego kierunku , ale co nieco słyszałem o filologii angielskiej. Poziom jest ok , podobnie jak cała uczelnia , oczywiscie sa niewypały ale przeciez gdzie tego nie ma? aha ..robią odsiew wiec trzeba sie uczyć a zaoki też są.
Nie, nikt z nas się nie wybiera:) i chwała Bogu:) słyszałam, ze jak miałas piatke w lo z angola, jestes w stanie byc najlepsza na roku:) naprawde... jestem z włocka i nie słyszałam jeszcze pozytywnych opinii na temat tego kierunku... od osob znajacych sie na sprawie, papa i powodzenia
Ja tez jestem z Wloclawka.. /// NIE zgodze sie z ta opinia. Moze inne kierunki sa kiepskie ale filologia angielska i germanska sa na bardzo dobrym poziomie. Kolega opowiadal ze przez pierwsze pol roku jest luzik.. ale potem nawet juz najwieksi zakuwacze nie zaliczaja egzaminow. I jest bardzo ciezko. Duzo ludzi odpada. Zreszta nie bez powodu szkola ma podpisane umowy z UMK.
No nie wiem co by bylo dla Ciebie pozytywna opinia. Bo jak komus sie nie chce zakuwac.. (a tam tak trzeba zeby nie wyleciec) to na pewno nie bedzie dawal szkole pozytywnej opinii. Ja znam wiele osob studiujacych tam.. na roznych kierunkach. Ale wszyscy mowia ze na filologiach jest bardzo ciezko. Zreszta nie obraze sie jak bede najlepsza na roku;] Ale ocena w szkole nie moze byc adekwatna do poziomu wiedzy. Bo jesli ktos mial taka nauczycielke jak ja gdzie nic nie trzeba bylo robic to do piatki wiele nie musial umiec. Nawet nie mialam okazji sie wykazac;]

No kazdy moze miec inna opinie.. ehh.. szanuje wasze zdanie..
Ja tez ide na PWSZ.. i z tego co wiem poziom jest ok.