swps - anglistyka

Temat przeniesiony do archwium.
Próbowałem w innym wątku ale mnie olali to zakładam własny. Kto studiuje anglistyke na WSPS i może mi coś o powiedzieć? Nie wiem, czy warto tam iść.
hi! ja studiuję na swpsie filologię rok pierwszy tryb zaoczny ścieżka ogólna
i jak narazie polecam , polecam..... bardz mi sie podoba wykladowcy wymagający (przynajmniej większość), zajęcia prowadzone w ciekawy sposób..... tylko troche drogo..ale ooólnie jestem na TAK baaaaaardzo mi sie podoba\
jak byc coś to pisz [email]
pozdrawiam:)
ja studiuje na 1 roku anglistyke (ściezka biznesowa) dziennie, uwazam ze wcale sie nie rozwinelam w ciagu tego roku... malo praktycznych zajec, same duperele do niczego nie potrzebne, przydaloby sie wiecej slownictwa i operacji jezykiem... :( poza tym mam takich gląbow w grupie ze glowa mala, nawet poziomu FCE nie maja i jakos przechodza przez wszystkie kola... beznadziejnie...
zdefiniuj "duperele"
cześć
ja jestem na pierwszym roku dziennych, filologii angielskiej SWPS.Wybrałam ścieżkę ogólną. Jest jeszcze biznesowa i z elementami chińskiego i szwedzkiego (czyli uczysz sie tych jęzorów po angielsku).Nie wiem co chcesz wiedzieć dokładnie, ale powiem Ci tyle, że ogólnie sam kierunek na tej uczelni jest spoko, nie jest bardzo ciężko, poziom też nie jest dla samych geniuszy.Praktycznie wszystko zależy od tego na jakiego wykładowcę trafisz.Bo tu jest każdy maksymalnie inny.Przykładowo rozmawiając z osobami z innych grup wiemy że np. na tych samych zajęciach, tylko mając je z innym wykładowcą,- oni mają zajebiście trudno, a my lajcik. No i na przemian oczywiście, choć akurat naszej grupie trafiło sie całkiem nieźle.
Co jeszcze - może powiem Ci to czego ja nie wiedziałam o tym kierunku zanim przyszłam do swps-u, czyli prawie niczego...