czy istnieje niepanstwowa fil.ang w wawie?

Temat przeniesiony do archwium.
hola.czy istnieje cos takiego jak niepanstwowa fil.ang w WAWIE????????????
a owszem istnieje w Wyższej Szkole Pedagogicznej Towarzystwa Wiedzy Powszechnej : http://www.wsptwpwaw.edu.pl/
ja tam właśnie studiuję filologię angielską w trybie zaocznym
a! no i jeszcze jest w Szkole Wyższej Psychologii Społecznej, ale tu o ile wiem trzeba mieć sporo kasy żeby studiować : http://www.swps.edu.pl/
I jak oceniasz swoje studia? Poziom, zajecia, wykladowcow etc. Czy konczy sie je dyplomem magistra? Na ile ten dyplom jest uznawany na rynku pracy (w porownaniu z dyplomem filologi panswowej)??? Dzieki z gory za wszelkie informacje. Pozdrawiam
egzamin zeby sie dostac na ta filologie byl smiesznie prosty, poziom na zajeciach jest profficiency, ale mozna sobei poradzic bedac na duzo nizszym poziomie ja wlasnie zdalam fce a radze sobei nie tak zle, wiekszosc przedmiotow jest wykladana w jezyku angielskim, sa przedmioty taki jak PNJA (praktyczne nauczanie jezyka angielskiego) sklada sie na nie: grammar, writing, reading, listening, speaking, poza tym filozofia, językoznawstwo, fonetyka, łacina, logika, chyba o niczym nie zapomnialam, studia sa trzyletnie, daja licencjata, mozesz kontynuowac nauke na panstwowej uczelni, ale filologia w szkole prywatnej nigdy nei dorowna tej ze szkoly panstwowej, ogolni to ja bym zdecydowanie radzila probowac na panstwowa uczelnie, w kazdym raze ja w czerwcu probuje sie dostac na uw
A czy slyszalas cos o anglistyce w SWPS w W-wie (oprocz tego ze jest b. droga)? Pozdrawiam
niestety nie mam tam żadnych znajomych a sama za bardzo się nie dowiadywałam ze względu na koszt studiów, plotka jednak głosi, że poziom jest tam wyższy niż na przeciętnej niepaństwowej uczelni
Dzieki! Zawsze to jakas wskazowka. Moze znajdzie sie ktos kto mi udzieli kolejnych :-) ????