student kolegium=nie student???

Temat przeniesiony do archwium.
właśnie przeczytałam sobie na tym forum,że sttudent w NKJO nie jest tak naprawde studentem czyli nie przysługuja mu takie prawa jak studentowi bo jest słuchaczem...jaka bzdura!!!o co w tym chodzi?
jestem studentem kjo uam i nie wiem o co chodzi, bo w rzeczywistosci jestem studentem uam'u i mam normalne prawa studenckie. pozdrawiam
Wyjaśnię na własnym przykładzie:
Jestem studentką nkjo w Toruniu. Toruńskie nkjo jest pod opieką UMK, ale my mamy statut słuchacza kolegium i na przykład kredytów studenckich nie możemy brać... Teraz jestem też na licencjacie na UMK,tak więc dopiero teraz oficjalnie i w pełni jestem studentką.
pozdrawiam:)
ale kiedy staje sie tym studentem np.uam tzn licencjat kiedy sie zaczyna?
a jakie jeszcze inne przywileje studenta omijają słchacza?
z góry dzięki:)
chodzi mi głównie o Szczecin:)
nawet legitki mamy nie "Legitymacja Studenta" tylko "Legitymacja Słuchacza Kolegium" xD jak młodzieżowo, się wyróżnia xD
nadal proszę o odpowoidź...to dla mnie wazne
tramwajami i pociagami mozesz jezdzic normalnie, tj. ze znizka. i w wiekszosci przypadkow jestes 'pelnoprawnym' studentem, chociaz jak ktos pisal wyzej - pewnie bywaja wyjatki. np. biblioteka uniwersytecka we wroclawiu traktuje sluchaczy kolegium jako studentow drugiego rzedu, czy trzeciego nawet, bo w jakichstam sprawach nawet politechnika jest przed nami... nie mowiac juz o uniwerku.
ale tak szrzecze powiedziawszy, to bedac w kolegium jak studentka sie nie czuje, ale raczej jak uczennica jakiejs szkoly zawodowej, albo co gorsza nauczania poczatkowego w podstawowce.
i to tyle z mojej strony, chyba, ze masz jakies konkretniejsze pytania.
pozdrawiam cieplo.
dokładnie, w nkjo nie jesteś studentem a tylko słuchaczem.