NKJA Sosnowiec

Temat przeniesiony do archwium.
Pytania do już studiujących: jak wygląda nauka na wieczorowych studiach, poziom egzaminu i uczelni, czy dużo chętnych, czy jest szansa na pracę w trakcie studiów i ogólnie wszystko o tej placówce. Z góry serdecznie dziękuję.
o jakie konkretnie ći studia chodzi?
Nauczycielskie Kolegium Języków Obcych; Język angielski, studia wieczorowe. Sorry faktyczie nie sprecyzowałam:)
jak wygląda nauka na wieczorowych studiach, poziom egzaminu i uczelni, czy dużo chętnyc, czy dużo się płaci? i inne ważne info, proszę napiszcie
Pozdrawiam
czy uczelnia ma stronkę internetową? napiszcie. i proszę odpowiedzcie też na pytanko wyżej, acha i o studiach dziennych też napiszcie. I jeszcze mam pytanko czy magistra potem trzeba robić na UŚ czy można też wybrać inną szkołę np. w Krakowie lub gdzieś?
Pozdrawiam raz jeszcze
Hey, studiuję tam na pierwszym roku na studiach dziennych i jestem bardzo zadowolona z tej uczelni. Wykładowcy spoko, poziom dość wysoki, atmosfera wyjątkowa. Jeżeli chodzi o kontynuowanie nauki to różnie ludzie wybierająm ale można dalej studiować na mgr uzupełanijących na UŚ, ale można też wybrać inną uczelnię np Kraków. Egzaminy wstępne nie należały do najłatwiejszych, ale z odrobiną przyłożenia sie no i oczywiście szczęscia można przez nie przebrnąć z pozytywnym rezultatem:) Serdzecznie polecam to NKJO!
Dzięki za odpowiedź. A powiedz mi czy te egzaminy były takie same jak np. na filologię ang. na UŚ w Katowicach?
Noi mam nadzieję, że napisze jeszcze ktoś z wieczorowych.
Pozdrawiam
Myślę, że egzaminy były na wysokim poziomie. Ustny opierał się na tych samych zagadnieniach co na UŚ-u, tyle, że nie zdawało się j.polskiego. Natomiast , jeśeli chodzi o pisemny to moim zdaniem był łatwiejszy od tego na UŚ-u, również typy zadań były troszke inne. Ludzie, którzy zdawali na wieczorowe musieli także przejść przez oba egzaminy.