wse kraków - opinie

Temat przeniesiony do archwium.
jakie sa wasze opinie na temat tej szkoly? ja z jednej strony slysze o tym, ze jest prestiz, trzyma poziom, latwo sie dostac na praktyki, a z drugiej ze jest podobna sytuacja z placeniem za karty poprawkowe jak na ksw. prawdali to?

prosze i z gory dziekuje za odpowiedzi;]
wlasnie, ja tez sie nad ta szkola zastanawiam...
hm, dostalam sie tam na 1 rok z konkursu, ale nie wiem jeszcze czy tam bede studiowac.tez bym chciala sie czegos dowiedzieć o tej szkole
Co prawda nie studiuję na WSE lingwistyki, a socjologię, ale jestem bardzo,ale to bardzo zadowolona, w szczególności z kadry!!

Sama uczelnia daje ogromne możliwości, przykładowo,w porównaniu z innymi uczelniami stosunkowo dużej liczbie osób udaje się wyjechać na erasmusa,a co istotniejsze, organizowane są ciekawe konferencje, ostatnio przykładowo w WSE wykład wygłosił były premier Hiszpanii- Aznar, innym razem byłam na wykładzie poprowadzonym przez Balcerowicza; nie wiem czy was to interesuje, ale naprawdę warto. Poza tym, w miarę zainteresowań, zawsze możecie uczęszczać na jakieś koło (socjologiczne, amerykanistyczne,etc.)

Prywatna uczelnia ma tez to do siebie,że świetnie zaopatrzona jest biblioteka, zresztą więcej szczegółów znajdziecie na wse.krakow.pl :-) mi najbardziej odpowiada jednak kadra, wykładowcy sa naprawdę świetni, nie przesadzam, studiowałam na państwowej uczelni, więc mam porównanie, pozdr.:)
dziekuje za odpowiedz. a jak ma sie sytuacja z praktykami i tymi poprawkami? troche przeraza mnie perspektywa placenia za swoje bledy;p
nie chce spamowac, ale ponawiam pytanie. wie ktos jak to tam wyglada?
Hej! Jestem zainteresowana studiami podyplomowymi"International Business Development" na tej uczelnii. Czy jest ktoś kto mógłby mi powiedzieć czegoś więcej o nich, jaki jest poziom, kadra, formy zaliczenia...????
Witam Cię!
Mam prośbę.