do tych ktorzy studiuja na WSJO w Poznaniu!

Temat przeniesiony do archwium.
Mam wielka prosbe i pytanie do osob przede wszystkich ktorzy studiuja juz w Wyzszej Szkole Jezykow Obcych, mysle o tej szkole, bo niestety na wiele wzgledow nie moge przystapic w tym roku do egzaminow panstwowych, dlatego pozostaje mi jedynie ta szkola i Kolegia Nuczycielskie (co za bardzo mi sie nie usmiecha). A wiem ze WSJO jest mozliwosc wyboru specjalizacji rowniez tlumacza lub biznesowej. Czy mozecie mnie oswiecic jak tam wyglada nauka, czy oplaca sie wydac takie pieniadze na ta szkole, czy to szkoda pieniedzy i mojego czasu. Bardzo prosze o opinie i rady w wyborze. Z gory wielkie dzieki i pozdrawiam wszystkim, ktorzy maja ta mozliwosc zdawania na panstwowe. Pozdrowki
Znam tylko szkołę z relacji i opowieści (czytaj: nie jestem jej studentem). Podobno poziom wysoki (niższy niż na uniwerku oczywiście, ale jak na prywatną - całkiem nieźle), większość wykładowców z uniwersytetu, rektorem jest prof. Zgółka, którego bardzo sobie cenię. I refleksja osobista - niektóre kierunki przynajmniej jeśli chodzi o opis i program brzmią bardzo ciekawie, zwłaszcza różne łączone.
studiowalam w tej szkole i napisze tak: to czy sie oplaca zalezy od Ciebie. Szkola jest ok, ale np. PNJA poziom jest raczej duzo nizszy, niz na UAM, wiec jezeli chcesz byc tlumaczem- duzo pracy wlasnej.