Czy 40 latka może studiować???

Temat przeniesiony do archwium.
Jestem nauczycielką ang.(szkoła prywatna)od lat ale nie mam studiów. Dawno temu zrobiłam FCE i doszlifowałam język za granicą.Sądzę, że poziom mam dobry jednak, chciałabym skończyć anglistykę na studiach prywatnych. Czy w moim wieku ludzie jeszcze studiują???? Gdzie szukać takiej szkoły. Proszę o radę.
Zapomniałam dodać, że jestem z Warszawy
>>>Czy w moim wieku ludzie jeszcze studiują
Nawet nie mam pojecia jak takie mysli przychodza Ci do glowy, ze w twoim wieku nikt nie moze studiowac. Idz i zapytaj sie.
Czego sie niby masz wstydzic? Tego, ze bedziesz wiedziala wiecej od innych?
Studiowałam pare miesiecy prywatnie anglistykę i powiem Ci , że 40lat to mało ;)
mało było osob zaraz po maturze , najwiecej zas było takich , ktore juz pracuja w swoim zawodzie sporo lat i postanowiły sie rozwijac . Wiekszosc osób własnie kolo 35-40paru lat , byly nawet 3 panie ktore byly grubo po 50tce :D wiec nie ma co sie zastanawiać ;) Idz na te studia ;D
Nie o wstyt tu chodzi, tylko o odpowiednią uczelnię dla takiej osoby jak ja, czyli pracującej, wychowującej dzieci itd.Wiem, że moja znajomość angielskiego jest dobra, ale potrzebuję na to potwierdzenia na piśmie- dyplomu. Może ktoś mógłby mi polecic jakąś uczelnię (oczywiście płatną).
Skoro jesteś z Warszawy to poszukaj informacji o studiach zaocznych na Uniwersytecie Warszawskim.
ja bym polecała uniwerek zaocznie , według mnie panstwowe uczelnie ( oczywiscie nie wszytkie ) mają wyzszy poziom . Ale kazdy ma inne zdanie .
Ale nie chodzi o sam poziom. Na uniwersytetach studiują raczej ludzie młodzi, może nie zawsze od razu po maturze, bo dużo osób zmienia kierunek lub zaczyna drugi, ale jednak przedział wiekowy to 20-30..
>>>ale jednak przedział wiekowy to 20-30..
chcesz napisac, ze nie przyjma osoby ktora jest po 40tce.
Dodam, ze w UK nikt osoby nawet po 60tce studiuja i to nawet z tymi mlodymi.