UJ - fil. angielska

Temat przeniesiony do archwium.
Witam wszystkich na forum!!! Zastanawiam sie nad zdawaniem w tym roku na fil.ang. na UJ! chcialam sie zapytac studentow i wszystkich poinformowanych (mniej lub wiecej:) czy warto? fajnie? jak wykladowcy? co sie robi? bo slyszalam wiele niepochlebnych opinii...
z góry dziekuje !!!
pozdrawiam
To coś możesz poczytać https://www.ang.pl/forumw.php?IDt=8810
A ogolnie to poszukaj na forum podobnych tematow, bo niektórym nie chce się po raz któryś pisać to samo jak poszperasz to zobaczysz :) Ja tak zawsze robię :) Wpisów o UJ na pewno jest mnóstwo. Ja nic Ci nie mogę powiedzieć bo sama się zastanawiam nad tym co Ty, nie jestem jeszcze studentką także wiesz... :)
Pozdro
hej! dzieki wielkie! czyli tez sie zastanawiasz nad fil ang? ale w krakowie???
przeczytalam to co mi wyslalas na tym zalaczniku! no w sumie koledz jest troche skrytykowany! ale nie wiem czy bym sobie dala rade na fil! a ty co uwazasz??
pozdrowionka
Dokładnie tak jak Ty. :) Bardzo bym chciała iść na fil. ang. na UJ, ale także boję się, że sobie nie poradzę i dlatego rozważam też koledż pomimo krytyki, ale nie każdy tam się krytycznier wypowiadał. W kocu koledż jest 3-letni, a przecież na magisterskie uzupełniające mogę iść na fil ang. UJ i mieć magistra stamtąd :) Ale jeszcze nie wiem, poucze sie troche i dopiero okresle swoje szanse :) Tak czy owak czy koledż czy UJ to i tak dyplom bedzie z UJtu
Pozdrowionka :)
P.S. A rozważasz coś poza UJ fil. ang i Koledz UJ ?
Czy 3 letni koledż + 2 letnie magisterskie uzupełniające = pięcioletnia filologia angielska?
Czy jest jakas różnica?
Czy pracodawca będzie wolał takiego z pięciolenią filologią ?
Z góry dzięki za odp!
Wydaje mi się, że nie ma różnicy, ale ponieważ nie jestem studentką nie chcę się za bardzo na ten temat wypowiadać.
Pozdro