Wymagania językowe w Anglii

Temat przeniesiony do archwium.
Obecnie jestem w I kl. LO. Chciałbym studiować w Anglii, ale nie wiem dokładnie jakie mają wymagania co do egzaminów. Jestem na angielskim początkującym, ale idzie mi naprawdę dobrze (prawdopodobnie będzie 6 na koniec roku). Czy w takim razie dałbym radę zdawać FCE w 3. klasie? Pytam tych co już zdali i wiedzą jak przebiega nauka. I czy FCE wystarczy czy trzeba coś więcej?
najnizsze wymagania jakie kiedykolwiek widzialem to CAE ale zdany na A i nie mniej niz dwa lata przed rozpoczaciem studiow. poza tym IELTS tez dosc wysoko, ale nie wiem dokladnie ile... Głownie chca IELTS lub TOEFL, ale szczegolow szukaj na stronie uczelni. FCE nie wystarczy nigdy! pozdrawiam :)
Coś mi się stało z kontem. Nie mogę się zalogować. Ale co do tematu: widziałem, że na niektórych uczelniach wymagają TYLKO dobrze zdaną maturę z angielskiego (nawet nie międzynarodową) i bez żadnych certyfikatów. Wtedy ciężko się jest dostać, ale szanse są. Ja akurat chciałbym zdawać międzynarodową, więc jak to jest z tymi testami? Nauczycielka od anglika mi mówiła, że FCE wystarczy.
Ja studiowalam w Szwecji a teraz sie ze studiami przenioslam do Irlandii i musze Ci powiedziec ze wszedzie wymagaja Ielts lub TOEFL mimo iz na stronie internetowej nie jest zapodana taka informacja,a nawet jesli nie wymagaja tego a zdasz taki test masz wieksze szanse na dostanie sie do tej szkoly. Zadko w ktorej uczelni wymagaja tylko zdania miedzynarodowa mature.
2 lata temu zdalam Ielts teraz musze go powtorzyc bo przenosze sie do innej uczelni, w licemu mialam angelski poczatkujacy a mimo to zdalam test ( co prawda jak bylam mala mama uczyla mnie angelskiego przez 3 lata)
Jakbys miala jakies pytania odnosnie studiow za granica pisz [email]
>Nauczycielka od anglika mi mówiła, że FCE wystarczy