Czy pigmalion to dobra szkoła

Temat przeniesiony do archwium.
Witam. chce uczesczxac na lekcje do pigmalionu wchodzi w gre tu torun. Czy to jest dobra szkola jakies opinie moze cos innego znacie. Niestety BS odpada bo nie mja juz wlnych miejc, Dzięki z gory za posty
jfsdj
witam, ja chodziłam do tej szkoły i ze szczerego serca Ci nie polecam, Mimo że są kuszące ceny. zajęcia mi się nie podobały a lektorka faworyzowała część uczniów. Poza tym, lektor nie wypełniał swoich obowiązków ( zlewał swoją pracę) kiedy chciałam zrezygnować, szkoła bardzo mi utrudniała. w końcu dałam sprawę do sądu i ją wygrałam.
witam;
niestety nie zgodzę się z moją poprzedniczką, jest to najlepsza szkoła do jakiej uczęszczałem w ramach nauki języka angielskiego. Jestem jej uczniem już czwarty rok i nie zamierzam jej zmieniać. W tym czasie miałem przyjemność współpracować z kilkoma lektorami i wszyscy byli profesjonalni w szczególności polecam jako lektora Agnieszkę Tarachowicz jest najlepsza ze wszystkich znanych mi lektorów. jeszcze raz serdecznie polecam PIGMALION!!!
Zgadzam się z Hudym!! Pigmalion to nie tylko wyjątkowa szkoła oferująca profesjonalne zajęcia ale również wspaniała atmosfera. Uczeniu się w tej szkole towarzyszy wiele atrakcji, imprez, ciekawych konkursów oraz oferta zajęć dodatkowych- nieodpłatnych- jest bardzo bogata. Z mojego kursu byłam bardzo zadowolona, poza tym moja lektorka nigdy nie odmówiła mi pomocy np w przetłumaczeniu CV czy napisaniu listu referencyjnego na uczelnię. Pozdrawiam i naprawdę polecam Pigmalion!