Pierwsza praca w szkole językowej.

Temat przeniesiony do archwium.
Witam wszystkich! :)

Mam taki problem a wlasciwie pytanie... Wlasnie uzyskalam tytuł licencjata filologii angielskiej i zaczynam poszukiwania pierwszej pracy w szkole jezykowej. Musze jednak przyznać , że strasznie się tym denerwuję. Na studiach mialam bardzo dobre oceny itd. ale cały czas się boję ze umiem za mało, że będą sie czepiać że nie mam doświadczenia i tym podobne. Niby mieliśmy praktyki pedagogiczne na uczelni i dwa lata udzielałam korepetycji ale przecież chyba nie mogę wspomnieć o nauczaniu '' na czarno'' na rozmowie kwalifikacyjnej...:I W ogoóle chyba tym sie najbardziej denerwuje ,ze nie wiem jaka wygladają procedury naboru lektorów w takich szkołąch językowych. Nigdzie nie ma na ten temat wyczerpujących informacji.. Czy moze mi ktos przyblizyc jak to wyglada? I czy rekrutujący są bardzo wymagający i surowi czy trochę bardziej wyrozumiali dla dopiero wchodzących w ten zawód młodych ludzi? Z góry dziękuje za wszelkie informacje. Naprawde taka wiedza bardzo by mnie uspokoiła. A.. I jesczez jedno..Czy rozmowa o pracę przeprowadzana jest częściej w języku polskim czy angielskim? Domyślam się ,ze to pewnie zależy od szkoły..